837 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Billigere ansvar forsikring. Billigere ansvar forsikring.

Hej MG.

Ville det ikke være en god ide at købe sig en billig MC såsom Geely Puma Grand shizzle motorcykel, og så ha den under sin egen ansvar, fordi så kan man købe sig en billigere ansvar senere.? Eller skal man bare vente?

Er der nok at spare?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigere ansvar forsikring.
  • #1   3. okt 2008 køb ansvar ved gf det er ok billigt.

• #2   3. okt 2008 Tror ikke der er noget at hente ved at skifte fra Honda'en til en Puma. fx ved GF er det 999ccm3 der gør forskellen. Så der vil du ikke få en billigere forsikring. Det vigtigste er at du har en MC så din Kasko engang vil blive billigere. Betaler PT omkring 2000kr hos GF.

• #3   3. okt 2008 ansvar er vel ikke normalt problemet?
    men kasko er normalt det der rykker ansvar ved tryk superbike koster 1425 årlig...

• #4   3. okt 2008 Det er også billigere for cykler under 175 ccm hos GF, men du spare ikke meget på om du har en geely eller en GSX-R 600 med turbo

• #5   3. okt 2008 Jeg betaler 5500,- hos GF kun for ansvar.

Synes ikke det kan hænge sammen, at postnummeret skal betyde at jeg skal betale det dobbelte.

• #6   3. okt 2008 Morten H: Hvorfor har du ikke kasko på dyret?
    Jeg giver kun 7500kr med kasko ved IF - 1000ccm.

• #7   3. okt 2008 Højvang...

Ja, jeg har også overvejet det.

Forskellen er at hos GF er det en helårsforsikring. Dvs. at jeg får en del penge tilbage for månederne november, december, januar, februar når jeg afleverer pladerne. Det bliver til en del, når man betaler 5500,- om året.

Men jeg har også overvejet det for næste sæson. Også pga tyverisikringen, som ikke er inkluderet i GF's forsikring.

• #8   3. okt 2008 Jeg slipper 3200,- for ansvar på SVinet fordi jeg bor i kbh.
    Havde jeg boet der hvor cyklen står (hos de gamle) ville jeg slippe med 1600,-.... Tror hellere jeg må taget mig sammen til at få afleveret pladerne, den er allerede kørt til vinteropbevaring :o(

• #9   3. okt 2008 Lasse...

Hvor mange års ancinitet har du? Jeg bor også i Kbh, og betaler 5500,-

• #10   3. okt 2008 Morten H...

Ca. 3 år...

Men det er generelt noget fis med deres zoner. Har en kammerat der bor helt inde i Århus by, og han slipper 2200,-
    GF's kommentar til dette var, at der er flere biler i kbh og derfor større risiko for uheld... blablabla

• #11   3. okt 2008 jeg har lige skiftet til nykredit, og hvis man har kørt skadefrit i bil i 3 år bliver man elitebillist. og det trækker de med over på mc.. jeg slipper godt 1500 helårligt, for ansvar.. der er så ik vinterdækning på.. men det er jo lige meget hvis man ik kører om vinteren.. :o)

Kommentér på:
Billigere ansvar forsikring.

Annonce