778 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

By cykel.. By cykel..

Hejsa. Jeg vil efterhånden rigtig gerne anskaffe mig en MC, og er blevet fuldstændig skudt i Kawasaki, kald det religion eller ej:-) Sagen er at jeg har kigget på 2, ER-6F og den famøse Ninja 250R. Jeg skal hovedsageligt køre inde i byen, og ellers bare små ture rundt omkring, har ikke behov for at skulle ligge med høje hastigheder på motorvejen eller lignende. Er ikke i tvivl om at ER6'eren ville kunne gøre det godt, men hvad med 250'eren? Vil jo nødig skulle ligge inde i byen og skulle skifte gear hele tiden. Skal den køres på omdrejningerne uafbrudt, oder was?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  By cykel..
  • #2   4. okt 2008 Kawa 250r motoren har netop fået ros for at skulle have et godt træk nedefra for en 250cc, så det er næppe nøvendigt at køre med max RPM ved almindelig bykørsel. Desuden gør dens lave egenvægt også sit til at den er et godt valg til bykørsel.

Du for nok kun sjældent brug for de kræfter en ER-6F har inde i byen - så jeg ville klart vælge 250r i dit sted ... smiley

• #3   4. okt 2008 Okay, jamen det lyder jo ikke helt tosset smiley Så må jeg jo hellere gribe knoglen og finde et sted man kan prøvekøre sådan en laban smiley

• #4   4. okt 2008 Tror personligt du vil blive mest glad for ER-6'eren. Alt efter om du skal drosle den vil de over dobbelt så mange kubik kunne mærkes. Derudover er sidestillingen på en ER´6 nok og bedre til bykørsel.

• #5   4. okt 2008 Men som du er inde på er der kun 1 måde at finde ud af det på. Prøv. prøv prøv. En cykel som Honda Hornet 600 har også fået MEGET ros rundt omkring.

• #6   4. okt 2008 Skal ikke have noget med drosling nej, ville da være pjat med stort kørekort smiley Men ja, jeg må nok bare ud og prøve dem begge af og se hvad jeg synes. Prisforskellen er jo heller ikke så stor hvis man kigger efter en brugt er6f.

• #7   4. okt 2008 Prøv endelig også Honda Hornet, som Niels foreslår. Rigtig sjov mc, som man sidder godt på under bykørsel. Den kan også sagtens bruges på landevejen, og så er den svær at slide op.

• #8   4. okt 2008 Yeps... Hornet er vejen frem!!!

• #9   4. okt 2008 jeg ville overveje en Versys, den har ikke kåben der giver det der racer look, men som du siger, du behøver ikke en motorvejsracer og det høje sæde og brede styr gør den rigtig god i byen

Kommentér på:
By cykel..

Annonce