{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

KJ
KJ
Tilmeldt:
12. apr 2019
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Første cykel {{forumTopicSubject}}

Hej.
Så jeg har siddet og kigget rundt. Googlet diverse. Tjekket forummet her. Tjekkede dedikerede forums til udvalgte cykler mv.

Jo mere jeg kigger jo sværere synes jeg også det bliver at vælge. Der er meget fedt og spændende.
Så jeg kunne godt bruge lidt inspiration.

Så budget omkring 40 plus minus. Jeg er rimelig høj 190ish, med størrelse 34 ben (80-90 cm, tror jeg).
Jeg er svært glad for V-twins, og cruiserstilen generelt, så den prioriteres til en hvis grad.
Når det så er sagt så skal jeg også commute (og generel transport) på den, hvorfor pålidelighed og køreegenskaber ved alt fra by til motorvej også er en ting. Vil dog gerne kunne køre nogle ferier på den også, så det må gerne være en man kan holde ud af sidde på 4 plus timer, flere dage.)
Jeg kan ikke umiddelbart lave noget videre selv på den, og kender ikke på stående fod nogle som kan. Og tænker derfor en nyere cykel er bedst, har også læst reservedele kan blive svært at finde jo ældre den bliver.
Har ikke kunne læse mig til hvordan man finder ud af om reservedelsmarkedet for en given cykel er godt.

Opsummeret, forslag til cykel
Budget 40k +-
34 længde i bukser.
Gerne kunne være rar til langtur og pendling.
Pålideligt og gerne billig i rep.
Gerne i cruiser stil, men ikke et krav.
Helst så nyt som muligt.

Har kigger på alt fra Kawasaki vn800, Z750, Suzuki vz intruder og marauder, sv, V-strom, BMW GS, Yamaha XVS (650 kunne mine ben ikke umiddelbart være på, styrret ramte knæ ved fuldt udslag, Har ikke opgivet modellen hvis løsninger til det problem findes?)., Yamaha FZ6, XJ600, Honda VT, CBF, NC.

Jeg takker for alle imputs der måtte være, hvis i ønsker ydeligere uddybninger så kommer jeg med dem.
Jeg har smidt alt ind jeg umiddelbart kan komme i tanke om.


MVh. KJ og God dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første cykel
Kommentér på:
Første cykel

Annonce