{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.473 visninger | Oprettet:

Første cykel {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg har lige fået mit kørekort smiley
Og skal i den forbindelse have noget at køre på.

Jeg kommer primært til at køre hygge ture i københavn og opland men det skal helst også være tålelig at køre til Holbæk / Køge i perioder.

Har et budget på omkring 120.000.
Jeg vil gerne have noget nyt som virker nu hvor det skal være den første.
Jeg har fået set mig lidt varm på enten en kawasaki z900 eller en suzuki GSX-S750.

Synes begge 2 de er fede, og tror jeg synes godt om TC på suzukien, men ved ikke om det er noget der er brugbart? Dog synes jeg suzukien virker ret plastik agtig omkring instrumentbrættet.

Ved godt i sikkert mener man skal føle ens mavefornemmelse, men ville gerne høre om der var nogle mere erfarne med plusser / minusser til de 2 - skal ud og prøve dem næste uge


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første cykel
Kommentér på:
Første cykel

Annonce