2.736 visninger
|
Oprettet:
MC--BIL????? {{forumTopicSubject}}
Forleden dag så jeg en Atv / 4 hjulet crosser (super fed forøvrigt) køre rundt i det område hvor jeg bor,, nå men den var indregistreret med bil nummerplade???
jeg undrede mig lige over om det er en bil eller en mc???
jeg tænker der bliver jo tit oprettet atv´er som mc her på galleriet (hvilket jeg syntes er ok) men er det er bil eller mc.......
altså er det en mc når den ikke er indregistreret og pludselig er en bil når den for nummerplade på
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 53 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 672
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 55 Svar: 485
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.417
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 66 Svar: 537
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 74
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.417
men yes ville være total åndsvagt ikke at have udstyret på... (mener faktisk de er ved at lave lov om påkrævning af hjelm til ATV'er)
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 87 Svar: 610
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.246
ikke et spørgsmål om misundelse. de har bare ikke en skid mere at gøre her end alle andre cabrioleter (bmw, audi etc.)
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
Man må kører dem uden hjelm og udstyr.
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.417
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.007
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 489
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 48 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.406
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.007
- Man betaler da fuld afgift på dem, såeh...?
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 489
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 37
MC--BIL?????