{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.440 visninger | Oprettet:

nogen med erfaring af fotovogn og mc? {{forumTopicSubject}}

Var ude og kører idag og nyde det gode vejr, da jeg kom kørende på en landevej, fik jeg pluselig øje på en Blå Mercedez autocamper, der holde i vej siden, så den desværre først i sidste øjeblik og den gav en blitz og tog et billed af mig....For satan da.... nogen der har prøvet ligne og er det endt med en bøde, eller hvordan tager de billedet af en??? er der også kamera foran i bilen, så den kan tag ens nummerplade...?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen med erfaring af fotovogn og mc?
  • #1   19. okt 2008 okay, havde godt nok hørt at der også var kamera foran... men angående visir, så har det ikke nogen betydning, man får bøden hvis de har plade og kan man ikke godkende den, så er det ejeren der SKAL stå inde for bøde hvis han ikke kan oplyse, hvem der har kørt maskinen....

• #2   19. okt 2008 Er blevet blitzet 1 gang, men har aldrig hørt noget fra det siden

• #3   19. okt 2008 Skynd dig at sætte din cykel tilsalg. Så er der jo bare en der har været ude at prøve den.

Ja, du skal betale bøden, men de kan vel ikke kræve at du skal have et klip eller lign hvis det er med så stor hastighed hvis det ikke er dig der kører =)

• #4   19. okt 2008 jeg er blevet blitzet fler egang, og har aldrig set nogen bøde, både med klart og tonet visir

• #5   19. okt 2008 er der ikke lige en der gider henvise til hvor i færdselsloven der står at du hæfter for en andens bøde hvis det er dit køretøj ?

• #6   19. okt 2008 Du har ret Michael B. Det står der ingen steder. Men man har oplysningspligt. Hvis man ikke oplyser hvem der har ført køretøjet kan man få en bøde på 500,- og ikke andet.

Det kan jo så også være et godt bytte.

• #7   19. okt 2008 Jens E har du så erfaring for hvad der sker hvis man ikke kan huske og ikke kan se hvem billedet forestiller , hvor meget gør de ud af det ?

• #8   19. okt 2008 Proceduren er enkel: Hvis man ikke kan eller vil oplyse hvem der har kørt, så koster det 500,-.

Hvorvidt det bliver håndhævet afgøres i den enkelte politikreds (men det bliver det nok).

• #9   19. okt 2008 ja det forstår jeg men det kunne jo være en man havde fælles økonomi med . hvor det er billigere at betale 500 . gør de noget for at finde ud af hvem det er.

• #11   19. okt 2008 der er skute nogen der vil køre på de kværne jeg har haft. det var i bilen.

• #12   19. okt 2008
    er selv blevet blitzet et par gange så samme dag, hørte aldrig en skid fra dem.. tror du klarer frisag.

Men men, mener der er et eller andet med de kan forlange du selv skal betale bøden, hvis du nægter at udtale dig om hvem der har ført den, dog har du ikke pligt til at udtale dig om familie, hvis de har prøvet den og derfor giver de så en 500 i bøde.

Alternativ har du haft cyklen til salg, og kender ikke føren..

• #13   19. okt 2008 if you do the crime do the time ! ! !

• #14   19. okt 2008 jeg er blevet blitzet en del gange og har aldrig hørt noget så jeg ville sove helt roligt hvis jeg var dig .......

• #15   19. okt 2008 kameraet foran i bilen skal de vist efter sigende aktivere manuelt... så med mindre du har bremset meget så skulle du gerne klare frisag
    er selv blevet blitset et par gange ovre på djævleøen uden at ha hørt fra det

• #16   19. okt 2008 Så vidt jeg har hørt, så skal billeder af køretøjet bag fra tages manuelt.

og det er vidst ret sjældent de vogne er bemandede, så mon ikke du slipper

• #17   19. okt 2008 der er da altid en gammel fjols der skal have nogle timer brugt som sidder i de biler ..

Men jeg har hørt de her en vidio camare til at køre Pga derer så mange biled der køre uden nummerplade i front ...... men det er kun noget jeg har hørt

Der må sku da være en ( Ærlig flink betjent ) her inde som kan be eller af kræfte dette

• #18   19. okt 2008 Jeg blev blitzet forrige år.. kom et fint billede med et dito billede af nummerpladen bagfra... om det bagved skal aktiveres manuelt ved jeg ikke... Men jeg har da hørt fra flere at de i dag optager automatisk så snart der er en færdselsovertrædelse.. ellers så er de sgu for dumme, for så svært er det sgu ikke at sætte op... Men de skal kunne se at det er dig på billedet.. så et tonet visir kan i visse tilfælde gøre det..

Og min bror nægtede en gang i bil, at det var ham.. og han vidste ikke hvem det var, der kom 2 betjente med en a3 forstørrelse af billedet og ville snakke med ham.. han kryb til korset og betalte 1 jern... smiley (Kbh, Bellahøj politi) Vi grinte hele dagen (en anden bror, vores far og jeg var på besøg da de kom)

• #20   20. okt 2008 johan er man en mand hvis man betaler ved kasse 1???
    og hvad med min kone er hun så også en mand hvis hun betaler ? elller er der bedre for hendes kvindelighed at lade være???

• #22   21. okt 2008 johan det har intet med hinanden at gøre , det ene er at lade være med at fortålle hvem der har kørt :koster 500.
    det andet kan du jo kun undgå ved at stikke af . det har jeg ikke talt om så jeg synes de sammenkædning er helt hen i skoven.
    og hvis du kører 120 kmt forbi en børneflok , så tror jeg faktisk ikke en bøde hjælper, og du bliver ikke mere eller mindre mand af at betale den.

Kommentér på:
nogen med erfaring af fotovogn og mc?

Annonce