Honda CB eller Kawasaki Z {{forumTopicSubject}}
Hey til alle i forummet.
Er nybegynder her i forummet,men har fundet ud af at folk herinde e rmeget seriøse,så håber i vil hjælpe mig lidt..
Jeg begynder med kortet her til foråret,og er allerede nu på udkig efter en cykel.
Jeg elsker old school cykler,og ville gerne have enten noget Honda CB 650/900 eller Kawa Z 650/900/1000..
Er der nogen af jer derude der har noget arfaring med de her cykler,og kan komme med ris&ros til de forskellige modeller?
Jeg har ca 30k at gøre godt med,måske lidt mere
Men hvis nogen ligger inde med noget info på de forskellige cykler,eller kender nogle gode sider,så post lige
Og har prøvet google,men syntes ik jeg kunne finde noget ordentligt..
På forhånd tak gutter--
Mike
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.412
sep 2005
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 24
så det skal nok gå..
Takker for linket Morten,rigtig fed side.
Man begynder at ærge sig over man ikke har flere mønter..
Det er nogle fede cykler der er tilsalg..
kom frit frem gutter,der er ik nogle der kører CB eller Z der kan komme med nogle gode råd
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 61 Svar: 306
jeg kan jo ikke just sige at jeg ved så meget om hvordan de køre. men tilgengæld kan jeg fortælle at motorene på Cb og Z er stortset den samme motor, dog med forskellige skjolde selvfølgelig.
Cb og Z modellerne har jo nogle fantastiske muligheder for at bygge om ( som du jo kan se på mit projekt )
Men jeg må jo nok erkende at Honda er noget lettere at skaffe dele til. og Honda´s motore køre nok også lidt længere.
men alt i alt så er det vel en smagssag
Men synes nu du skulle vælge en zér *GG*
Mvh Rune
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
Vælg ud fra din egen smag.
Men lyt ikke til Jonas, for en velholdt Z650/CB650 kræver ikke flere reperationer end en ny GS500...
/
Jesper
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 139
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 139
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.412
sep 2005
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 24
Men som Rène siger,så er affjedring og bremser nok ikke det bedste på sådan en gammel svend!
Men en skønhedskur med anden forgallel med store skiver,anden forfælg,bagfælg en anden bagsvinger,samt noget opdateret affjedring..
Men man skal dog ikke pille ved det gamle design...
Men beslutningen er dog svær,men er blevet mere og mere hooked på en cb900 boldòr
Jeg er faldet over en anden cykel,en Honda CBX 650 med kardan og hydraliske ventiler,så det er nok bare en slider..
Er der nogen af jer der kender noget til denne model?
Den skulle vist ikke være importeret til DK..
Men tak for alle svarene.
Mike..
Honda CB eller Kawasaki Z