{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda cb 650
  • #1   13. sep 2023 falsk luft ved indsugning eller vacuum styret benzin hane?

  • #2   13. sep 2023 Kobling? Slidt eller måske justeres.

  • #3   13. sep 2023 Shit! Jeg tænkte nok at problemet ikke bare er "lige til". Har selv tænkt på koblingen. Da der ikke ser ud til at komme "falsk luft".

  • Don D
    Don D Tilmeldt:
    sep 2021

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 102
    #4   13. sep 2023 Hvis den pludseligt tager flere omdrejninger under kørsel og du er sikker på det ikke overføres det til baghjulet, så kan det næsten kun være koblingen.

    Er det ikke mere markant når den får noget at leve af?

    Det er da heldigvis nok ligetil.
    Det kan være forkert justering af kablet eller justeringen i dækslet der er for stram.
    Hvis den er justeret for hårdt i dækslet, bliver det ikke bedre om du så tog kablet helt af.

    Ellers kan du sandsynligvis slippe med nye koblingsplader, en pakning og 30 minutters arbejde.
    Medmindre friktionspladerne er slidt godt ned, men de er da nemme at måle når man er der-.

    Det kræver lidt håndværktøj og en speciel top til møtrikken.




  • #5   14. sep 2023 Ja det er da sikkert koblingen - jeg misforstod da totalt spørgsmålet smiley
    sorry


  • #6   14. sep 2023 Hvis nogen skal kigge på det så ind i FB gruppen: MC reperation, skift af sliddele m.m. Vi har nogen i Næstved, Slagelse og Haslev.
    Evt kontakt Niels fra KawaSIKSAK
    Danmarksgade, 11
    4690, haslev
    Telefon: 40511895


  • #7   14. sep 2023 Tak for jeres tilbage meldinger. Jeg har bestilt tid hos min lokale MC - mekaniker. Han mente også at det måtte være ny kobling. Men hvad, over 40 år gammel, så har den sgu' også fortjent en ny. smiley



Kommentér på:
Honda cb 650

Annonce