{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

zx7r til ræs {{forumTopicSubject}}

Godaften..

Jeg har set mig lidt varm på en kawasaki zx7r uden afgift til de kommende banedage. Jeg har kørt lidt banedage på min egen, men den er lidt for krampagtig at køre ræs på, med mine 1,92m.

zx7r'eren er jo en del tungere end min lille 400'er, men er den fin nok til banebrug, nogen der har erfaringer med den? Er det forresten lovligt nok at tage med til de såkaldte køretekniske kurser på padborg park, blot med en prøveplade på en ikke indregistreret ræser? Eller skal man køre i klassen uden nummerplader, i så fald - skal man så have banelicens?

Det var noget af en smørre, håber på nogle gode svar.

På forhånd tak
Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  zx7r til ræs
  • #1   10. nov 2008 Tror du kan køre på hvad som helst i Padborg , uanset hvilken klasse du vælger...

    Mvh Martin


  • #2   10. nov 2008 du må gerne køre uden nummerplade på Padborg Park. Din cykel skal bare være forsvarlig i orden....

  • #3   10. nov 2008 zx7r'en er fantastisk på bane, den æder snildt andre yngre hurtigere maskiner, super hurtig i sving og gode bremser, og min har ihvertfald ikke været bange for at få nogle tæv, affjedring er altid et punkt man kan forbedre ,men da min var ændret fra starten, kan jeg ikke sige noget om forskellen på standard forgaffelfjedre og mine.. stumper er rimeligt billige hvis man er villig til at bruge nogle timer på ebay, på lang siden hænger den osse fint på, dog skal man ikke være for fed eller køre med slidt kobling for så stryger de sgu fra.. smiley

    hvis der ellers er noget du vil spørge om er du velkommen til at pb mig og husk der er en zx7r gruppe herinde

    Mvh Christian


Kommentér på:
zx7r til ræs

Annonce