2.203 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

De smukkeste steder i DK? De smukkeste steder i DK?

Hey, nu har jeg kørt min første sæson på henholdsvis en MZ'er og Yamaha Virago 250. Den længste jar har været til var til motorcykeltræf ved Flensborg fjord (jeg bor omkring Kolding) så det er ikke særlig langt.
Nu har jeg så fået anskaffet mig en Suzuki VZ 800 til min 2. mc-sæson, som gerne skulle være federe og langt mere behagelig at køre lange ture på.
Så nu ville jeg egentlig bare gerne høre hvor I har haft rigtig gode oplevelser med at køre hen, og vi snakker indenfor Danmarks grænser (i udlandet har jeg masser af planer, så det er primært Danmark jeg er interesseret i at høre om nu).

Hvad kunne være mit mål, og hvad har I oplevet som I vil berige mig med :)?

mvh. Anders.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De smukkeste steder i DK?
  • #1   11. nov 2008 midt jylland er faktisk rigtig flot, masser af grønt og kuperet landskab

• #2   11. nov 2008 især omkring silkeborg, ELSKER den egn, der vil jeg gerne bo engang

• #3   11. nov 2008 midt jylland, langs vest kysten, langs limfjorden, mols bjerge, sydfyn der er flot og så er der sikkert mange stedre på sjælland også men der har jeg ikke været endnu. Der er helt sikkert flotte stedre over hele danmark derfor tager jeg ikke til udlandet, jeg når nok ikke at se det hele her hjemme.

• #4   11. nov 2008 simon, absolut også mit ynglingssted, MEN IKKE UFARLIGT

• #5   11. nov 2008 Ganske tæt på din hjemegn: Randbøl, Bække osv.

Rebildområdet, Det Jyske søhøjland, Djursland, MolsBjerge, Fyn er en stor bunke skønne steder, men du risikerer at møde Helle;-), Op langs begge sider af Roskilde Fjord. Køge Fakse, Fakseladeplads, Præstø, de små veje ind i det sydsjællandske, Gisselfelt, Villa Gallina vejen, Skælskørområdet, og ikke at forglemme Bornholm....

Der er dæleme mange gode steder her i landet:-)

• #6   11. nov 2008 Hvad er det blevet at det smukke Dragør (og Amager i det hele taget)?? Jeg giver frokost og mulighed for overnatning, hvis du kommer over Broen til Malmö..

• #8   11. nov 2008 Mols og Helgenæs er mine favorit mål når det bare er en lille smut tur det drejer sig om.

• #11   11. nov 2008 En tur Julsø rundt, med start i Silkeborg er absolut en oplevelse, men som Dækskufteren nævner, Midtjylland generelt. Grusvejene omkring Addit, ved den gamle krigsflyveplads, de snoede skovveje omkring Gl. Ry og Boes!
    IIIiihhh, hvor har jeg hjemve!

• #12   11. nov 2008 Hov ja, området på Mols, Helgenæs og Fornæs Fyr, SydFyn og den udstrakte vildmark omkring Thy og op langs Vestkysten er jo også fantastisk.
    Jeg kan nu også godt lide SønderJylland og Nordfyn. Den sydlige del af Lolland er heller ikke værst, blot ikke nu. Vejene er 120 % overfyldte med roevogne og smat derfra!

• #14   12. nov 2008 - Indimellem synes jeg det kan blive lidt kedeligt "bare at køre rundt" efter is/sodavand - så i år havde jeg egentlig fået en aftale i stand med at vi kunne køre ud og se danmarks kirker, sådan at vi lå søndags udflugterne som deltagende i morgenmesser rundt i landets kirker.

- Men som med alt her i livet kræver alt en indsats og aktiv handling, så vi nåede kun en enkelt messe i den katolske kirke i Kolding ;0)

Kommentér på:
De smukkeste steder i DK?

Annonce