{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Projekter for vinteren {{forumTopicSubject}}

Der er knap 37 dage tilbage til den 1 marts.

Hvilke projekter har i gang i ?

Jeg selv skal have skiftet bagdæmperen til en fra zx6r

Pazzo greb hvis jeg kan finde nogle billige derude.

Stålarmerede bremseslanger som med mine sinter metal bremse klodser skulle give en markant bedre bremse evne.

Håber at kunne komme på flere banedage end den ene på Sturup i 08. Z´eren er slet ikke så ringe på banen hvis den har de rigtige støddæmpere.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Projekter for vinteren
  • #1   25. jan 2009 Der skal monteres en org. plov inden den kommer på gaden igen. Har også spekuleret på at montere et org. høj "kåbe" glas, men kan ikke rigtig blive enig med mig selv om hvordan det vil se ud. De sølv lakerede dele på siden af stellet skal lakeres mat sort. Men først skal jeg til Herning om to uger og savle over alle de nye modeller ;-))))))

Kommentér på:
Projekter for vinteren

Annonce