1.777 visninger
|
Oprettet:
Pris på stort service {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige haft min vn 800 til det store 20.000 km service. Fuck hvor var det pebret. Jeg måtte slippe 7000 kr. Er det normalt. Det er det almindelige 20.000 km eftersyn, og så var den en tur på testbænk for at se hvordan den løb med min silvertail på. Derudover er der ikke lavet noget ekstraordinært - ingen nye dæk eller noget.
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 371
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.729
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 371
Pris på stort service