{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

Great Harley Davidson! {{forumTopicSubject}}

Wooow, må jeg lægge ud med... Det næsten for godt til at være sandt. Lige det der skulle til !


Jeg har prøvekørt en XR1200 sportster 08 model.. det var ikke mig pga asymetrisk motor... Det var en dårlig oplevelse der for mit vedkomne ikke gav mig et smil på læben.

Her i går var der åbent hus hos CAPS. Jeg måtte bare prøve den Softtail Rocker Custom, som jeg synes er sindsyg fed !

Well, der er nu noget særligt over en Harley pga. dens historie og kvalitet følelse.
Efter et par meter så var jeg vitterlig overrasket... Hvordan kunne den skille sig så meget ud? Den kørte helt vildt fedt...

- Det viser sig at den har fået symetrisk motor på - om den er taget fra V-Rod ved jeg ikke, men den kørte fremragende. 1584 cm3 - 117 NM @ 3200 rpm
Vandringen på gearkassen var ikke lang, men god. Jeg sad kanon godt på den og højt.. Styrede godt, selvom den har skrå gaffel vinkel. Det brede bagdæk fungerede super i svivng og jeg var helt høj. FED HARLEY DAVIDSON... den må jeg bare eje engang ;o)


Prøv den !


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Great Harley Davidson!
Kommentér på:
Great Harley Davidson!

Annonce