{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Fælles tur {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen jeg ved godt det er sent at skrive men jeg har haft travlt som ind i pokker både hjemme og på job.

men følgende er arrangeret fælles tur af dem fra Bruntofte falster (gammel Gartneri) på gåbensevej, turen er så ledes.

Søndag fællestur, mødetid ved silvan Maribo, mellem 0800 og 0815 og kl. 0830 er der afgang hvor turen går over cementen i nyk.f og der er afgang derfra kl 0900 og videre til Bruntofte falster hvor der er afgang 0930, hvor turen så går videre til Vordingborg Franks Auto(Suzuki forhandler) i nye lyskryds. hvor der så er afgang kl 10, derfra er der folk der guider tur videre til Dalmose der tager vi en slapper og kl 1130 er der afgang , hvor en guide der hedder Jørgen der kører tur ud over stepper m.m til stillinge strand og den vej op over.en guide der hedder Bernd som er opsamler og guide fra vordingborg fører an til Dalmose, jeg regne meget stærkt med jeg selv kører som guide fra maribo og frem til vordingborg men for en sikker skyld må i hvis jeg ikke er med finde en guide til at fører an

Med venlig hilsen Henrik Øwerst
PS: lovede at sende til jer om denne tur

Hilsen Henrik Øwerst,





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælles tur
Kommentér på:
Fælles tur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce