648 visninger
|
Oprettet:
Så gjord jeg det - (egen...) {{forumTopicSubject}}
Jeg købte PETER L. s NSU OSL til en go pris fordi jeg fik fast job og jeg lovet ham at læver det om til en MC.
Om det nu bliver i det år eller det næste vil jeg ikke men jeg lægger det ud og hvis man har lyst, kan man jo kikke forbi - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=11310 og følge med.
jul 2004
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 229
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 21 MC-er: 7 Emner: 21 Svar: 47
aug 2008
men der findes da nogle ting jeg skal på jagt eter på stumpemarketer. Plus - det er jo et spørgsmål om prisen... Alt kan fårs...men det koster.
Hvis der er en ting jeg ikke har lige nu, så er det penge
aug 2008
aug 2008
Nu kommer jeg jo fra Heidelberg og det ligger ca. 34 km fra Neckarsulm hvor NSU Cykler (og Biler) er blevet produceret. Jeg har heldigvis en masse af de gamle venner fra tyskland tilbag og de hal næsten allesamt NSUer og laver stumper til dem.
Min mor og min far kørte NSUer den eneste der ikke har med NSU at gøre er mine søstrer...Den ene kører 500 XT Yamaha og den andet en 2 CV fra citrön...
Peter og jeg vi deler en lidenskab der samtidlig er en forbandelse...
Vi bruger tid og penge til nogle ve selv synes er bevarensværdig selv hvis der stadigvæk kører mange af dem. Hver stump kan fortalle en historie (hvis man lydder) og så er det for mig som om det er levende ting jeg har med at gøre.
Familien holder min ryg fri til et hvist punkt og den har jeg ikke nåed indnu
Det kan aldrig betale sig at renovere MCer, men hvis vi ikke gøre det er der jo ingen market for de urestaurerte vel?
Så ... ve blever ved!...
Emne-oversigten | Søg emner | Opret nyt emne | Besvar indlæg | Abonnér
Besvar indlæg
Her kan du skrive et indlæg, eller abonnére på emnet .
Bemærk: Misbrug eller stødende indlæg vil medføre anmeldelse til din internet-udbyder samt slettelse af indlægget.
Forum: Gruppe diskussion
Emne: Så gjord jeg det - (egen...)
Dit navn: Rüdiger Z - IP: 62.243.156.124
Vis besked når der kommer nye indlæg til emnet
Indlæg indsendes... vent venligst!
aug 2008
aug 2008
Der er delte meninger om det...Jeg kan god lig engliske MCer men jeg holder fingerne langt veg når det gælder restaurering af en.
Der har jo dannet sig en store market med stumper til tyske og engliske MCer, så det er ikke det store problem mere med dele til dem, men jeg holder mig nu mest til de cykler de kan køre til sidst ...(Store smil!)
aug 2008
Så gjord jeg det - (egen...)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside