{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

off-topic {{forumTopicSubject}}

Ved godt det ikke har noget med motorcykler at gøre, men jeg ved min kammerat ikke læser med her, og jeg må lige ud med det, og høre om det bare er mig den er gal med.

MEN!!! Min kammerat skal giftes, og i den anledning som en af hans bestman (vi er 2 om det) har vi set lidt på en hyggelig aften... en sidste aften.... en rigtig polteraben for drengene. For at gøre det lidt nemmere har vi lavet lidt sjov med vagtplanen, så han skal på "arbejde" på lørdag, men sammen med os andre komme en kollega og overtager hans vagt, når vi kidnapper ham.

For at sikre hun (bruden) også var klar til sin sidste aften, ville min kæreste lige lave en aftale med hende lørdag. Så ville de overraske hende. Hun skulle så møde i fields (gommens arbejde) sammen med pigerne og børnene, under det påskud at pigerne (de 3 tøser og børnene) kunne hygge lidt.

Min kæreste fortalte jo så det var hans polteraben (hun skulle jo ikke vide det også var hendes)

Det blev hun så pisse sur over først at få at vide nu, at han skulle det. Hun ville gerne lige ha været med i planlægningen, for det var deres sidste hele weekend sammen inden brylluppet (om 1 måned). Og der er jo noget der hedder familie liv. de har en dreng på 4 år.

Vi (min kæreste og os to "bestman") har nu i over en time forsøgt at forklare konceptet i en overraskelse.

Nu er pigerne (vores kærester) blevet sure og ja det er vi andre også. Så pigerne har aflyst hendes aften, især da hun proklameret at hun ville tage ned til sin mor på lørdag. Det har nu gjort at os drenge har aflyst gommens aften.

Er vi helt urimelige eller er det ok. Nu får han så måske en efter brylluppet vi begge to (bestman) skal flytte i næste måned.

Ved ikke om vi er tarvelige nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  off-topic
  • #1   29. jun 2009 WOW er der mulighed for at springe fra bryllupet hun har jo hverken situationsfornemmelse eller humor !! Glem alt om hende og hold en Polterarbend for gommen uden smålighensyntagen til hende .. han skal nok få sin sag for resten af det ægteskab .... smiley

    Jeg som troede at kvinder først blev praktisk anlagt ( du for ikke sex før plænen er slået) efter bryllupet ... LOOL


  • #2   29. jun 2009 Nemlig CG

    Men kender du ikke en som jeg også kender som snart skal giftes. som du mødte samme sted du mødte mig 1. gang

    Bare sådan uden at nævne navne


  • #3   29. jun 2009 Hold dog den polteraften og lad de tøsesure høns selv blive gode igen:-)

  • #4   29. jun 2009 jo jo jeg kender ham godt og jo jeg er enig med Knud hvis han (I) bakker ud nu kan I blive ved hele livet der skal være plads til både dig mig og os i et forhold


  • #5   29. jun 2009 Set i bakspejlet, skulle hans kærste ikke vide noget. Nederen at tage sådan på vej over "sidste nat med klikken" den er sq svær. Masser af forberedelser falder til jorden med et brag, og i kan faktisk ikke gøre andet end det i har gjort, At aflyse er vel eneste mulighed for uanset hvordan du vender og drejer den, så blir der ballade nu.
    I kan kidnappe ham og give fanden i hendes "mystiske" mening, også er helvede løs.
    I kan lade være, og når han så høre om alt det her, så er fanden løs. "hvis han da tør, hun lyder lidt harsk"
    Det er sådan en lose/lose ting, i er fanget mellem hendes 2 negle.
    Aflysning er af respekt for jeres makker "hus fredens skyld" og for tante stram det eneste i kan gøre. Surt. men urimmelige det er i sq ikke.


  • #6   29. jun 2009 Tak Jens. og kurt CG og ikke minst Miss

    Men jo den er svær. men er er nogle stykker som er rimelig skuffet, og kender jeg dem ret, så er helvede løs i et eller andet omfang, så nu må vi se i morgen hvordan dagen ser ud.

    Men holder mig til Jens

    aflyst er det.


  • #7   29. jun 2009 ederdylme øv at det skal være såen
    ved ik engang hva jeg skal svare re mega måløs over at nogen kan te sig såen alså det er bare sjov og spas for filan

    men pøj pøj med det hele


  • #8   29. jun 2009 Helt ærligt....hvad fand.. er det for en anderøv af en gimpe. Total pms.....Hun er da for meget, efter min mening.
    Jeg syntes at i skal holde den oprindelige plan....det er jo ikke gommen hun bliver sur på. Og i andre tåler nok et par måneder i fryseren, hos isdronningen.


  • #9   29. jun 2009 Man kan blive så eder stjerne tosset af sådan nogle høns - at man ta'r en ordentlig tår af sin pilsner..
    Nå man høre den slags, kan man jo godt forstå Jeppe drak - Et godt råd til din kammi - skeen over i den anden hånd - og til jer andre, kom nu i gang med den polterabend - i skal ikke lade jer styre af sådan en hejre...


  • #10   29. jun 2009 Det er ikke fordi man skal starte et ægteskab med et skænderi, men jeg er meget enig med Christian.

    Der skal simpelthen være plads til Dig, Mig, Os, Vore venner, Dine venner og Mine venner i et parforhold. Det skal begge sider kunne finde ud af. Er der ikke det, kan det blive enort svært at etablere en ligeværdig fremtid.

    Nu har du truffet et valg og meddelt det, så fred være med sagerne, men der kommer en næste gang, oge en næste, oge en næste....

    .. så for din egen og alle andres skyld, få styr på det her:-)


  • #12   30. jun 2009 Hunter:

    Spøjst - bortset fra et par store hjørnesten, så er vi faktisk enige om en del ting:-)


  • #14   30. jun 2009 Hun må da være et oplagt emne til "Bridzilla" der har kørt på DK4 :-)))

  • #15   30. jun 2009 Hold dog den polterabend og lad vær med at være tøsefornærmet...
    Det er jo ikke jer der skal tage jer af hende det sure løg...Se at komme igang og få en super fed aften, så kan hun (bruden) fortryde at hun blev så mopset.
    Nogen kvinder vil bare gerne have styr på det hele, især op til et bryllup, men der er jo grænser for hvad hun kan bestemme.
    Hyg jer og rigtig fed "fest"


  • #16   30. jun 2009 sider såen og tænker lidt tilbage hehe
    nu har jeg os en gang været gift og weeeee
    en poltearben jeg da fik den ville jeg sku ik ha været foruden

    de var min daværene boss indvolveret kørte lastbil den gang
    fedt og blive samlet op midt på scanline færgen mellem helsingør og helsingborg gg


  • #17   30. jun 2009 Well uanset skal kammersjukken have det af vide inden de gifter sig, for nu er der kedelig stemning mellem hans udkårende og alle hans venner, så vælger han varanen, vil venskaberne stille og roligt løbe ud i sandet.
    Da der da ikke er nogen der gider at besøge sådan en lyseslukker.


  • #18   30. jun 2009 det er en vældig svær situation!!!!!!!.

    hold dog den polter aften,hyg jer og lad madammen få en lang næse når fortæller i også havde tænkt -at hun fik samme tur!!!

    heh! efter 23 års ægteskab som jeg hehe-
    er der nok rigeligt andre ting mokken brokkede sig over!

    det bedste forsvar er angreb!!
    kom dog igang hehe..........


  • #19   1. jul 2009 Hej alle

    tak for jeres meninger og kommentare.

    Hun har undskyldt sin opførelse, men det er aflyst på den planlagte dag, det vil sige vi har rygget det lidt.

    Hun kom på bedre tanker næste dag, da hun havde sovet på det. hun kunne godt se ideen i det hele. Hun har fået en lærre streg nu.

    Det er skægt at læse jeres meninger, især fra de lidt ældre som har været i ægteskab i mange år, eller har været i flere af slagsen. Ja jeg er ikke begyndt på mit første endnu, men det kommer... måske nok en dag.

    Men ja den var lidt svær, og det var en svær beslutning. Men afgørelsen er nu tryffet, og vi aflyser i første omgang, med henblik på at lave en lidt mindre aften en anden dag.


  • #20   1. jul 2009 godt at høre Dan.

    Og du har da ret. Os "gamle" der har prøvet det før er åååhhhhh så kloge, men i bund og grund er det jo de 2 som det drejer sig om.

    Det kan da godt være at hun i et anfald af stress/panik gik over stregen, men de må trods alt elske hinanden siden den store beslutning er taget og det er vel det som det drejer sig om.

    Sagde ham der er gift for 4. og sidste gang smiley


  • #21   1. jul 2009 Nu kender vi jo de kvinder - de skal jo også have fingeren på pulsen, så det er nok ikke så strængt ment som det er sagt :o))

    Det kan lade sig gøre at holde sammen - Jeg har kun været gift en gang - til gengæld er det indtil videre holdt i 38 år - så når man som jeg, er ½ døv, er der stadig en chance for et langt ægteskab :o))


  • #22   1. jul 2009 Godt i fandt ud af det, god fest

  • #23   1. jul 2009 super i fandt en løsning på det så rigtig go fest til jer :o)

  • #24   1. jul 2009 Det beviser jo bare, at når emsige kvindfolk siger NEJ, betyder det JA..

  • #25   1. jul 2009 superduper!!

  • #26   3. jul 2009 Happy go lucky!!

Kommentér på:
off-topic

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce