{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.513 visninger | Oprettet:

De lidt ældre Vulcaner!! {{forumTopicSubject}}

Hey !! Lidt oplysning vedr. skyderi ved aftagning af gassen!
Skal lige sige at da jeg i sin tid købte min kære vulcan, skulle der monteres nye lydpotter, det krævet så en omdysning, så hvorfor ikke vælge et jetkit. Ja der gik lang tid før mekanikeren ( Ringsted Motor ) havde fået de rigtige grejer hjem. ( Jetkit, Kn filter, og Luftfilterkasser. ) Luftfilterkasser fordi ingen var monteret. Pris 5000 Kr. Jeg havde en del korrespondance med mekanikeren idet han ikke kunne få den gamle Tøs gå ordenligt, så han mente at det var en god ide at jeg kørte den ned til Dot Engineering. Efter 14 dage væk hjemmefra for at blive justeret, kunne jeg så hente maskinen igen, Ove havde brugt 4 timer på den = 2400 Kr. + Morfar = 3000 kr. Han kunne nu heller ikke få den til at gå helt som den skulle, men bedre. Kørte nu resten af sæsonen på den.
Så blev det tid til endnu en gang justering Ny Sæson. Blev anbefalet en ung mekaniker i fredensborg, efter ca. 14 dage kunne jeg så afhente Vilddyret og var meget spændt. Ved afhetning sagde mekanikeren så, at han sku ikke var helt tilfreds og at han ikke lige viste hvad der var galt, men han trode måske det kunne være ( tændspoleren ) men den gik dog meget bedre. 2400 kr. endnu engang.
Jeg fik så fat i nogle tændspoler af en kær Vulkanbroder og jo det hjalp da, syntes jeg men ikke meget.
Købte så en brugt kaburator her igennem Mc - Galleri og kunne i ro og fred side og studere og skrue lidt.
Jeg gik så ud til maskinen, skruet dækslerne af til Air Cut ventilerne, fik sku noget af et chok møre og hullet var de, så godt jeg havde nogle andre, de blev monteret og aldrig havde jeg mærket at cyklen havde kørt så godt, BARE DEJLIGT. Men jeg må sige, jeg er dybt skuffet over at der har været 3 forskællige mekaniker på og ikke en af dem har tænkt over dette. Kan oplyse at man kan købe et helt nyt repsæt Air Cut ventil hos MC - Nøglen for kun 98 Kr. og udskiftning tar under 10 min. men jeg er super glad og vil kun glæde mig over at den nu bare ruller der ud af.
Så til alle jer, med en lidt ældre dame GOD IDE AT SE OM MEMBRAMERNE ( AIR CUT VENTILERNE ) ER I GOD KONDITION.

Vulcan hilsner

Highwayhall.

Bruno Hall.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De lidt ældre Vulcaner!!
  • #1   1. aug 2009 Ja vil man have noget gjort ordenligt, så må man gøre det selv. smiley
    Eller hjælpe hinanden det kan man godt komme langt med.
    Skønt at Vulcanen køre godt igen Bruno & jeg glæder mig til vi ses igen.


  • #2   2. aug 2009 Så sandt Så sandt Mr. Vulcan Jens!
    Jeg glæder mig sku også til at se dig igen, men hvad er det jeg ser du forsøger at komme af med cyklen??? Håber det kommer til at gå for dig og kan sku godt forstå du heller vil noget godt at bo i. Man kan altid få en bike igen.
    hils din fam.
    Highwayhall.


  • #3   2. aug 2009 Sådan ser jeg det også, selv om hjertet bløder, men som det ser ud er der utroligt nok ingen interesse.
    Men nu må vi se jeg har ikke travlt og sælger ikke bare for at sælge, dertil er min kærlighed for stor. Vi må se hvad tiden bringer.
    Du har jo set maskinen og ved hvor meget der er lagt i den, så hvis du kender en som skal have en god kværn, så sig til.


Kommentér på:
De lidt ældre Vulcaner!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce