{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.483 visninger | Oprettet:

hmm... Pinligt og også lidt mystisk. {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det, jeg tog mig sammen og kørte til mekanikeren med rendegraveren, med et mantra kørende i hovedet: en Honda går ikke i stykker, en Honda går ikke i stykker... (Ja Lennart jeg er overbevist om at du var udsat for hærværk smiley )
Nå men kommer ind og fortæller at maskinen havde slugt en del olie og oser en hel del...
De kigger lidt på den og så siger sælgeren pludselig. "jamen du har sku da også kørt 4000 km, så skal den jo have brugt noget olie". Pinligt, men ikke nok med det, hvad tror i så der sker. Den Ryger selvfølgelig ikke det mindste, da de kigger på det, så konklusionen blev at det er en fin velkørende maskine jeg har... så ingen røg fra Rendegraveren... Mystisk. Men ok så blev det tjekket. Igen en honda går ikke i stykker smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hmm... Pinligt og også lidt mystisk.
Kommentér på:
hmm... Pinligt og også lidt mystisk.

Annonce