{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.824 visninger | Oprettet:

Udstødning til min blackbird? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, er ny herinde så ville lige søge lidt efter hjælp hvis nogen kunne, jeg er ude efter nogle slip-on potter til min bird, jeg ønsker og beholde looket med 2 stk. potter, er der nogen der kender et mærke der er til og betale og har en fed lyd?? synes de originale potter lyder lidt som at snakke med en hånd for munden så nu vil jeg dælme hører hvor meget fed lyd der er i sådan en bird, så kort sagt råberør søges.

Please kom med nogle forslag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning til min blackbird?
  • #1   24. aug 2009 Se de Fuel der er på min profil. DE SNAKKER og er til at betale. Desvære har jeg solgt dem. Det sted der er lettest at finde dem, er på E-bay

  • #2   24. aug 2009 Hej Poul Erik

    Jeg har Devil på min.
    Der er DB killer i så man kan vælge om den skal lyde som en symaskine eller den skal lyde som et fælt tordenvejr..
    Det er dem jeg syntes lyder bedst til Birden... men det er jo smag og behag. du kan se dem på et af billederne i min profil.... god fornøjelse

    Mvh
    Kenn


  • #3   24. aug 2009 Jeg vil helt klart anbefale Devil magnum, har jeg på min og synes den lyder rigtig fed og har fået rigtig mange kommentare om hvor godt den lyder.

  • #4   24. aug 2009 Yeeeehaaa!

    takker for de xtremt hurtige svar, så er det på nettet og lede.
    smider lige nogle billeder på når de er købt.


  • #5   24. aug 2009 Martin og Kenn. Hvad koster de så, og hvor fås de?? Overvejer selv noget i den retning

  • #6   24. aug 2009 Æææh!

    kender vi nogle danske importøre af Devil udstødninger, det ville være rart ikke at købe det første og dyreste sted, glæder mig helt vildt til at få "lidt" larm fra dyret.


  • #7   24. aug 2009 http://www.holtugmc.dk/images/uds/devil.htm#HONDA

    her købte jeg mine devil magnum og de lyder fantastisk.


  • #8   26. aug 2009 Per T, de der Fuel du nævner har jeg fundet på deres engelske hjemmeside, de koster med forsendelse til dk. kun 2800,- kr. det lyder meget billigt for 2 stk. rør, hvor Devil rør koster 6500,- kr. har tendens til og blive nærig men hvad med lyden i de der Fuel, larmer de godt nok eller skal man tage Devil??? Fuel leveres med aftagelig dB-killer ligesom Devil gør.

    Må jeg forresten lige sige at jeg synes det er kæmpe fedt med sådan et forum her hvor man lige kan få lidt gode råd inden man slagter visakortet.


  • #9   26. aug 2009 Fuel larmer på den gode måde, og jeg fik en del gode kommentar af andre jeg køre med.
    De lyder mindst ligeså godt som andre der har den fede lyd. blot min mening.
    Selv kan jeg ikke finde ud af at handle via e-bay, ellers havde jeg købt et sæt magen til dem jeg havde på. Syntes at man får rigtig meget for få kroner. De er i øvrigt meget lette at holde flotte.


  • #10   30. aug 2009 Leo Vince Billigt og fed lyd

  • #11   30. aug 2009 Sådan! så fik jeg bestilt nogle råberør til birden, det blev MTS af de trekantede i alu, skulle eftersigende larme gevaldigt så den er jo fjong, skulle der være nogle der mangler et par BOS potter til en Bird så giv lyd. de siger ikke ret meget mere end de originale bare noget dybere.


  • #12   30. aug 2009 Poul Erik. Hvad endte prisen så i??
    Hvorfra bestildte du MTS? Kender dem ikke
    Og hvad skal dine gamle Bos koste?


  • #13   31. aug 2009 Prisen på MTS ender på 4600,- grunden til det blev dem er faktisk fruen's skyld hun synes de trekantede så "fine" ud ha ha! Fuel udstødningen synes jeg var for lille 118 mm, i Ø, men så til gengæld kostede de kun 2800,- for 2 stk. med forsendelse fra England. Devil udstødningen kendte jeg godt fra min gamle ZZR 1100, der er satme lyd i men 2 stk. løb i 6500,- så tænkte jeg, vi prøver sgu noget "nyt" og smider et par MTS på af de 3-kantede hvis de skal være mindre en de originale så skal de sgu have en alternativ form oven i købet fik jeg at vide at der var meget lyd i dem selv når dB killeren er monteret.
    hvis andre er interesseret så kontakt Bislev MC de kan ihvertfald skaffe dem, se evt. www.bislevmc.dk

    mine BOS potter havde jeg forestil mig skulle koste 2000,- incl. ridser og mærker;-) jeg skal nok lige ligge lidt billeder ind af dem.


  • #15   6. nov 2009 Hej alle,

    har købt 2 stk. mts potter til birden, skal nok lige smide billeder ind af det, det var i den forbindelse jeg fik den rullet og nu går den sgu ikke så godt, on det er potterne eller mekanikeren aner jeg ikke men noget skal der gøres, håber der er nogle herinde der måske kender en mekaniker med speciale i bird's. hygge!!


Kommentér på:
Udstødning til min blackbird?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce