{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Tandhjul til 600 fra '96? {{forumTopicSubject}}

Hej Banditter!

PT kører jeg med 15 foran og 45 bag, men skal have skifet og spørgsmål er hvad der er bedst?

Bedst for hastighed er flere tænder foran og færre bag, men hvad anbefales?

Bedst for benzinforbrug?

Mvh Mads


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandhjul til 600 fra '96?
  • #1   28. aug 2009 Med hensyn til benzin forbruget så er det nok den originale gearing der er bedst. Jeg vil tro at din 600 kommer til at kvæles ved flere tænder og jeg tvivler på at din tophastighed bliver højere, da momentet i maskinen ikke er til at trække den i begrænseren med normal gearing.

    Jeg kører omvendt med flere tænder bagpå hvilket giver mig et noget bedre optræk men for sa... den er blevet tørstig af det?!

    Det kan dog godt være, at du kan forbedre benzinøkonomien hvis du sætter færre tænder bagpå men aldrig kører for stærkt. Så sænker du omdrejningerne ved "march-hastigheden" og så bør den alt andet lige blive lidt mere økonomisk.


Kommentér på:
Tandhjul til 600 fra '96?

Annonce