1.287 visninger
|
Oprettet:
Endnu en garage søgning {{forumTopicSubject}}
Hej Hej
Da jeg flytter ind til Århus C (Gustav Wieds Vej) midt i marts, mister mc'en sit trygge sted. Derfor søger jeg en garage i området omkring til Gustav Wieds Vej til rimelige penge. Med det vejr vi har og fordi jeg skal til Singapore i påsken, så får jeg ikke brug for en garage før omkring d. 15/4.
Så hvis nogen har kendskab til noget, eller kender nogen som kender nogen, må I gerne kontakte mig :o)...
Skriv gerne PB eller ring/sms på 28 68 27 60
Mvh Søren
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Endnu en garage søgning