1.406 visninger
|
Oprettet:
Endnu en garage {{forumTopicSubject}}
Hey folkens. jeg har plads til endnu en motorcykel i min garage. 250kr pr. måned. Garagen er aflåst med port hvor der skal bruges nøglekort, så cyklen står en del mere sikkert fremfor fortorvet eller baggården.
Anders
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 24
maj 2006
Følger: 63 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 649
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.213
maj 2006
Følger: 63 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 649
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.213
maj 2006
Følger: 63 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 649
Endnu en garage