Nyhedsbrevet til de nye medlemmer {{forumTopicSubject}}
PGA flere i gruppen, og fordi jeg HAR sendt nyhedsbrevet til de andre, kan de nye kikke hvad jeg har skrevet til de andre.
T
Hej allesammen.
FØRST
I kan alle sammen invitere flere folk til gruppen, venner, familie, eller personer i snakker med.
i trykker så personens "profil" kommer frem, der hvor man kan sende en besked, se deres venner osv, der er en der hedder inviter til gruppe, så er det bare med at melde folk til.
I kan også gå ind i gruppen, og sende nyhedsbrev til alle, som jeg gør her, hvis i har ture, eller andet i vil gøre opmærksom på, og ellers bruge vores forum til turene.
I år må vi gøre mere ud af den her turklub.
Jeg har tænkt på at lave heldagsture, weekendture, træftur osv, at man kan have drikkevare, og kage med man kan købe til små priser, lave heldagsture hvor jeg kan købe madpakker med til deltagere, eller bruge vores netværk, til at lave weekendture, eller en tur i sommerferie, til et af vores netværks hus/have mark eller andet man kan overnatte på, jeg selv kan nok låne min svogers sommerhus i sverige, eller hvert fald grunden, så vi kan slå telt op, og udforske området i Sverige, hvor det ligger,
KUNNE jo være fedt hvis vi kunne låne os frem til noget, eller leje noget hvis man er mange, og så få udgifterne ned på den måde.
Jeg regner med at Tirsdagsturen fra Roskilde havn stadigvæk køre, så mit forslag til vores ugentlige tur, skulle være om torsdagen, fra kl 18 i den mørke tid, og 19 i sommertiden.
Håber i skriver hvis i har oget i vil sige.
Mvh
Thomas
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Nyhedsbrevet til de nye medlemmer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside