2.988 visninger
|
Oprettet:
hjælp!! ang benzin pumpe zxr750 {{forumTopicSubject}}
hey alle
går lige roder lidt med min kværn.. har haft lidt bøvl med den ikk vil ta gas.. har dog ikk været ude og prøve kører den godt varm endnu, for undre mig over at benzin pumpen ikk slår til når jeg sætter tænding på.. er udlært auto mek så ifølge mig skulle pumpen jo starte i det den får tænding på og kører konstant.. nogle der ved besked? kan det evt være et pumpe relæ eller noget? den får ikk plus til pumpen har jeg målt mig til, for når jeg luser en ledning fra direkte plus til pumpen så kører den.. men jvordan virker jeres? er lidt i vilrede??? hilsen lasse
nov 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 248
Og jo der er en pumpe, visse karb maskiner suger svømmerhusene tørre uden.
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 13
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 14
nov 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 248
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 13
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 13
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 14
nov 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 248
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 14
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 10
hjælp!! ang benzin pumpe zxr750