Honda CBR

Honda CBR

Medlemmer: 558
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luft i forreste dæmper på '89 CBR 600
  • #1   18. apr 2010 der er ikk noget bestemt tryk....
    for det er jo noget du bestemmer via køre stil så prøv dig frem.....
    Møller

• #2   18. apr 2010 Jeg ved det ikke, det er derfor jeg spørger herinde. Men tror det passer meget godt for det var ca. det hende der har mc'en også sagde 0,5 bar, men hvordan måler man det, når den er lyftet fra jorden eller hvordan, for jeg prøvede, at måle det efter og når jeg satte luftfætteren på oppe fra tankstationen steg den stille og roligt til 6 bar og ca. halvvejs rejste mcen sig i de forreste dæmpere, så håber lidt der er en der kan skære det ud i pap hvor meget der skal i og hvordag jeg skal tjekke det, lyftet eller stående på forhjulet osv...

• #3   18. apr 2010 Det jeg gerne vil vide er om mcen skkal være løftet når jeg måler eller den skal stå på jorden...

Og Allan 6 psi er ca. 0.5 bar. Jeg ved godt det skal være ens i begge dæmpere.
    Det der undre mig er jo at hvis der skal være 0.5 bar at den så sniger sig op på 6 bar helt stille og roligt, Er det fordi den ikke er løftet ???

• #4   18. apr 2010 Hmm, jeg må kigge lidt på det.
    Tak for det...

Har fundet et sted hvor der står, at den skal løftes og at der skal være mellem 0 - 6 PSI og men max 42 PSI i, så det er som Tommy Møller (CM) (RIBE N) C siger, at man selv bestemmer...

• #5   18. apr 2010 Bare for info: 6 psi er 0,4137 bar og 42 psi er 2,896 bar.

• #6   18. apr 2010 Du kan lige så godt købe nogle nye fjedre, ville købe dem de har hos Hyperpro eller de progresive Louis.de har, jeg købte sidstmævnte for under en tudse og det er alle pengene værd. Dine originalfjedre er ikke mere værd efter 21år. Sætter du også en anden bagdæmper på kører den helt anstændigt igen. Egen erfaring

Kommentér på:
Luft i forreste dæmper på '89 CBR 600

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce