1.342 visninger
|
Oprettet:
Topbox {{forumTopicSubject}}
Er der nogle jer der har topbox på,.
det ser nok ikke godt ud på sådan en dejlig mc.
har lige bestildt en i dag.
Det er kun for at frune kan komme med på tur.
Er der en der har et billed med topbox på jeg kan se .
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 89
nov 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 13
Jeg var hjemme kl. 16 ca. og det er afmonteret.
Bliver kun monteret når jeg skal ha fruen med.
Træls at maskinen skal stå hjemme når vi skal i campingvogn.
Har taget billeder, det ser ud af h......... til .
Hilsen Peter.
nov 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 13
Jeg kan kun gi dig ret det ser ikke god ud
på sådan en flot maskine.
Topbox