{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.611 visninger | Oprettet:

KTM 400 EXC stjålet i Århus {{forumTopicSubject}}

Hej alle

En KTM 400 EXC årgang 2002 er blevet stjålet fra en baggård i Knudrisgade 29 i Århus. Enten natten til mandag eller i nat. Den er netop efterlyst ved Politiet. På nummerpladen stod der HE 14 658, men det er nok ikke sandsynligt, at den sidder på endnu...

Den er orange... sådan da, den har sorte håndbeskyttere og sort sæde. Godt tilkørt stand.

Stort set magen til denne, bortset fra håndbeskyttere og sædebetræk:

http://i717.photobucket.com/albums/ww174/ktm400exc/DSC03721.jpg

Hvis der er nogen, der hører noget, så giv lyd på 50714951 eller skriv på flens@stofanet.dk

***Der udloves en dusør på 5000kr til dem der måtte have oplysninger der leder til cyklen***

(Bemærk jeg har bare kopieret fra Århusgruppens forum) \Niels


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KTM 400 EXC stjålet i Århus
Kommentér på:
KTM 400 EXC stjålet i Århus

Annonce