1.433 visninger
|
Oprettet:
hyo træf {{forumTopicSubject}}
hejsa. jeg har stedet vi kan holde et træf for os tossede hyo ejer . men er der nogen der er interesseret, stedet er i det nordlige randers... men vil der være tilslutning... tænker på en hel weekend.
fredag ankomst fælles spisning lidt bajer...
lørdag morgen mad , fælles tur rundt omkring på djursland. grill aften med godt med våde vare.
søndag... bli ædru takke af og vende næsen hjemad
nogen interreseret.
mvh teddy
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 65
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 319
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 735
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 319
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
aug 2009
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 10 Svar: 33
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 42
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 39
jul 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 16
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 319
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
hyo træf