{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

HJÆÆLP {{forumTopicSubject}}

Da dette jo er et singleforum, er der måske nogen herinde der kan hjælpe mig lidt på dette område smiley

For et stykke tid siden var jeg sammen med den sødeste pige. Desværre kun i en kort periode inden hun sagde stop. Siden da var der ingen dialog mellem os i et par måneder, men omkring årets start, begyndte vi at tale sammen igen. Det skyldes nok at vi arbejder i samme koncern og jeg en gang imellem er forbi den afdeling hun arbejder i (arbejdsrelateret). Disse gange har vi talt en del sammen om alt muligt, både privat, men mest arbejde. Derudover har vi skrevet lidt over facebook og her har det hovedsageligt været privat.
I sidste uge skulle jeg have et råd af hende. Jeg har belsuttet mig for at tage mit første faldskærmsspring i år og hun har prøvet det før. I den forbindelse nævner hun at hun bestemt ikke har sprunget sit sidste spring. Jeg samler selvfølgelig denne op og siger at vi kunne jo tage et spring sammen. Dette syntes hun kunne være cool, og spørger, i samme sætning, om jeg så også vil med ud og flyve varmluftballon. Dette var jeg selvfølgelig med på.
I lørdags spurgte jeg hende, hvad man kunne forestille sig at svaret ville være, hvis jeg spurgte om hun ville med ind og se Live fra Bremen. Til dette svarede hun, at svaret ville være ja, men kun som venner.
Jeg er nu lidt "forvirret". Vi har en super god/hyggelig snak, når vi ser hinanden. Hun invitere mig med ud i varmluftballon og siger samtidig ja til en hyggelig og sjov aften, men kun som venner?
Hvordan skal jeg forholde mig til dette? Jeg har stadig følelser for hende, det er ingen hemmelighed. Jeg har selvfølgelig tænkt mig at bestille billetter til Live fra Bremen, men skal jeg fuldstændig afskrive muligheden for at få et forhold med hende igen, eller vente og se, hvordan aftenen går og håbe på det bedste?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆÆLP
Kommentér på:
HJÆÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce