{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjæælp...
  • #1   21. maj 2006 rens kaburatorerne!

    Hvis du har skifet noget, fx anden potte eller lignende, skal den justeres efter det!

    Hvor slemt er det!?!?
    hakker den bare eller tager den slet ikke rpm?


  • #2   21. maj 2006 den er org. men 1-4 trækker i bund men vis man ligger bag en og skal overhale i 5 trækker den fint indtil det punkt hvor det virklig trækker.. så er det som mo der er et eller andet der ikke vil slå til og den står stille ved 8000 ... jaa den hopper en lille bitte smule på viseren men ik så meget at man kan mærke det...den kommer vis man bliver ved med at give bundgas men fårst efter ca. 5 sek.


  • #3   21. maj 2006 forresten fed cykkel du har ekstra høj til dig ..!!

  • #4   21. maj 2006 det lyder underligt!
    Prøv at spørge på nyhedsgruppen dk.fritid.motorcyekl

    Jeg er ikke nok inde i kaburator cykler til at kunen svare på det der!
    Det kan være rigtig mange ting inde i mit hoved, men der er nok nogle der ved bedre smiley

    Takker for stemmen smiley Men den er jo langt fra færdig smiley


  • #5   21. maj 2006 Er det kommet pludselig? eller har den altid gjort det?

  • #6   21. maj 2006 ved det ik jeg har først lige fået plader på den . den er fra italien og har stået stille ca. ½ år inden feg fik den.. det er bare lidt trals for det er jo det man skal bruge når den skal på bagen og køre og det driller også lidt i anden gear...

  • #7   21. maj 2006 hvis den har stået stille er det garanteret fordi der er snams i kaburatoren!
    Af med dem og rens dem, men vær fosigtigt så du ikke ædelægge noget eller blæser smp o ringe af/istykker


  • #9   22. maj 2006 alle 4 måler den samme ohm gennemgang fra tændhette til tændhette har hørt at det kan være nålehusene der kan være slidte kan det passe og er det til at skifte på en zzr det ser ud til de skal presses ud eller va... har haft den på rulle felt hvor den begyndte at bruge meget benzin når den når de 8000 omd. men ja det kan jo godt være tændingen .. så ryger den ubrugte benzin jo lige ud ....eller tager jeg helt fejl...???

  • #12   22. maj 2006 vis den får lov til bare at få jevn gas ca 5000 går den lidt ujevnt . men det går da helt galt ved 8000 så hakker den da seriøst... jeg kunne da også bare lade være med at købe sådan noget gammelt lort øvøv...den har gået 55000 vis det kan hjælpe lidt..

  • #13   22. maj 2006 kan man se om det er en fra califorinien eller en alm. for den alm. køre med 140 hoveddyser og den anden køre men 142 og min har monteret 142..så det kan jo jære den har haft en anden potte på men det har jeg bare svært ved at tro da det var en ældre mand der har haft den og brugt den til langture...


Kommentér på:
hjæælp...

Annonce