{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Claus (Vejle) A
Claus (Vejle) A
Tilmeldt:
11. apr 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Gearskifte uden brug af kobling {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Som ny på dette forum, og iøvrigt som MC ejer, har jeg læst i et par af de andre tråde, at flere skifter op i gear uden brug af koblingen

Jeg har nu selv prøvet dette flere gange, og det virker faktisk som om, gearskifte er mere blødt - og naturligvis hurtigere.

Meeeen

Er denne procedure sund for gearkassen, eller er dette ligegyldigt.


God påske

Claus


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gearskifte uden brug af kobling
  • #1   24. apr 2011 Er det noget der anbefales i alle gearskifte, eller f.eks. kun fra 3 og op efter?
    Jeg tænker her på, at belastningen på tandhjul (under normal acceleration) må være størst fra 1-2 og måske til 3 gear?





  • #2   26. apr 2011 Takker. Så blev jeg det klogere smiley

    Hilsen

    Claus


Kommentér på:
Gearskifte uden brug af kobling

Annonce