{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.678 visninger | Oprettet:

Positionslys ? {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om reglerne. Jeg fandt en masse her men så alligevel ikke.
http://www.motorcykelgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=5098

Det drejer sig om min Dnepr fra 1977. Skal sådan en gammmel russer kunne stå parkeret UDEN nøgle med pos. lys? Det kan min nemlig ikke.
MVH Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Positionslys ?
  • #1   29. maj 2011 Og så lidt frustration. For det er nok umuligt at svare på.
    Hvor fanden er .min strøm forsvundet hen????? Batteriet var fuldt opladet i aftes og nu er der knap nok lys i lygterne. Og den har ikke stået med tænding. Mystisk


  • #2   29. maj 2011 Det kan være dit bothorn som stjæler strømmen

  • #3   29. maj 2011 Aha. Hvordan det? Det kan jo kun aktiveres med tænding på.
    Men jeg prøver da lige at tage det fra, lader igen og ser om det virker.


  • #4   29. maj 2011 Der kan sidde rust mellem pladerne. Normalt sidder hornet direkte til batteriet og kan derfor "stjæle" strømmen

  • #5   4. jun 2011 Det var desværre ikke hornet. Det havde ellers været en nem og billig reperation.

  • #6   15. sep 2011 Jeg var ude for den med båthornet. Med alt slukket gik der støt og roligt 1,5 volt gennem hornet. Så klippede jeg ledningen. Der kan godt være pillet i ledningsnettet i årenes løb. Man brugte så ikke kabelsko og den slags, det kostede jo penge, men snoede ledningerne sammen, eller lavede kunstfærdige øjer, og samlede det hele med isolerbånd. Det er muligt at købe et komplet ledningsnet, og så hygge sig med det nu det bliver for koldt.

    Jeg mener man kan tage batteriets stelledning af, og med alt slukket så måle spændingen mellem minuspolen og stel. Der må ikke være noget for så "siver" strømmen et sted. Korrekt?


Kommentér på:
Positionslys ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce