GSX-R

GSX-R

Medlemmer: 926
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F 1 fejl på min gsx r600 k7
  • #1   23. jun 2011 det kan din "service manual",, hent en på nettet

(det er højest sandsynligt en fejl der bliver skabt af dit udstødningsspjæld/motoren dertil. den kan godt lave nogle små fejl indimellem, men det er ikke noget der betyder noget)

men hent en service manual og læs afsnittet om hvordan du udlæser fejlkoder fra dit speedo/display

og det er ikke en F1 fejl.. det er en FI fejl .. (Fuel Injection)
    find en papirclips og en servicemaanual. Manualen bruger du til at finde ud af hvad fejlkoderne betyder, samt hvilken rækkefølge man skal gøre nogle ting i, papirclipsen bruger du til at "kortslutte" service diagnostic stikket der sidder under dit sæde, når du har fundet ud af hvilken rækkefølge det skal gøres i ..

sæt i værk: www.google.com

• #2   23. jun 2011 du skal klippe en ledning har også gjort det på min men kan ikke hukke hvad det er for en

• #3   24. jun 2011 Har du pillet servo motoren af til det spjæld der sidder i de originale forrør ? For så er det rigtigt hvad kim ølstykke siger - der skal klippes en ledning ved ECU'en.

• #4   24. jun 2011 nej ha ikke pillet servo moter af ha originale forrør så hvad skal jeg gøre

• #5   24. jun 2011 du skal aflæse fejlkoden .. derefter ved du hvad der skal gøres !

• #6   24. jun 2011 Har samme "problem" på min 750 k6 engang imellem. Har fået fortalt af min mekaniker at det skyldes at der sidder et spjæld oppe ved bagsædet og det lange kabel kan blive lidt slap!! Når man sætter tænding på kan man høre spjældet i katèn dreje og grundet det lange kabel går det ikke altid tilbage til "0", hvis du forstår..
    Jeg tænder og slukker et par gange og derefter vises fejlen ikke mere..

• #7   24. jun 2011 Ups..Peter S var vist inde på samme problemløsning..

• #8   27. jun 2011 Min gør det samme nogle gange.. Du kan løse det ved at lade den stå med tænding på lidt længere tid og så derefter starte den.. Men det er noget med indsprøjtningen at gøre.

• #9   28. jun 2011 tak til jer alle sammen hilsen flemming

• #10   28. jun 2011 lav en opfølgning på hvad du gjorde og fandt ud af.. - så lærer alle af det

Kommentér på:
F 1 fejl på min gsx r600 k7

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce