{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

Hvor aktiv er denne gruppe enlig? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle

Nu har jeg holdt meget lav profil i de sidste 2 år fra motorcykelverden. Har lige pakket min Fireblade ud igen. Har lige smidt et nyt bagdæk på og skiftede bremserne. Jeps den kører stadigvæk som en drøm. Nu sidder jeg så og tænker på at finde nogle at køre sammen med. Det er jo på en eller anden måde lidt sjovere end at køre alene.

Jeg kan selv sige at jeg har planer om at deltage på banedage med Sydskanes Emse ((link fjernet) Ja der er sku lidt nemmer at give den gas uden for mange ”tossehoveder” på vejen.

Som jeg husker det for to år siden var denne gruppe meget død men meget kan jo havde forandret sig. Jeg kender jo ikke engang halvdelen af folk i denne gruppe.

Vi sees
Rene


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor aktiv er denne gruppe enlig?
Kommentér på:
Hvor aktiv er denne gruppe enlig?

Annonce