1.799 visninger
|
Oprettet:
Skade {{forumTopicSubject}}
Så fik jeg min MC hjem fra Yahama, med grønt lys fra forsikring.
Ny kåbe, sidespejl, håndtag, bagsvinger og alt det løse.
Vurdering Kr. 44.000,- så bliver den også som ny igen.
Tænk engang, hvis det også kunne ske for føreren.
Så er spørgsmålet blot om der skal laves om på staferinger,
nu den skal omlakeres totalt.
Endnu et efterårs hygge projekt.
maj 2007
Følger: 55 Følgere: 58 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.746
sep 2006
Følger: 44 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 47 Svar: 505
Skade