{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

Lade problemer {{forumTopicSubject}}

Lader ikke
0 sekunder siden

Min GPZ 900 vil af en eller anden grund ikke lade. Har målt generator og ensretter, umiddelbart så det ud til at generatoren var problemet, da der kom ingen eller meget lidt strøm fra stikket på generatoren, målte den direkte på generatoren også, samme problem. Købte så en "ny" brugt både generator og ensretter (den virker 100% ifølge sælger hehe, stadigt ikke en skid strøm, jeg mistænker lidt at motoren ikke kører generatoren rundt, der er enten en rem eller kæde der trækker den så vidt jeg kan læse, er der nogen af jer der har oplevet, den har været i uorden ,i stykker ?

På forhånd tak for svar.......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lade problemer
  • #2   23. aug 2012 Mange tak Jabbekot

  • #4   23. aug 2012 Hvad siger dit tacho når du trykker på knappen?

  • #5   23. aug 2012 Har skiftet batteriet også, sprit nyt ladt op i 10 timer, tacho falder når den er startet smiley

  • #7   23. aug 2012 Voltmeteret , den starter på 12 fuldt opladet og ryger nedad ved rev og hurtigt ned med lys og blæser

  • #8   23. aug 2012 Jeg tror den brugte generator er i udu, det kan simpelthen ikke passe, den genererer mellem 0,1 og 0,5 målt direkte på generator. Jeg vil teste den på en anden cykel, jeg takker foreløbigt for de input der har været

  • #10   25. aug 2012 har checket sikringer, ingen er sprunget ihvertfald. Jeg bliver lige nødt til at forstå det her rigtigt.... Som jeg forstår det elektriske system :

    Generatoren bliver drevet rundt af motoren, der laver vekselstrøm. Ensretteren laver om til jævnstrøm der bliver sendt til batteriet. Generatoren leverer da ikke strøm andre steder hen end til batteriet ? Det er ihvertfald det jeg er gået udfra i min fejlsøgning, derfor vil jeg ikke mene det kan være et wiring problem, når jeg måler direkte på generator og ensretter og den ikke leverer strøm nok ?


Kommentér på:
Lade problemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce