1.620 visninger
|
Oprettet:
starter {{forumTopicSubject}}
Har lige fået min 1250s frem fra vintermørket og ville starte den ,men den ville noget andet startmotoren var færdig,der har gået 31000 ker der nogen af jer der har prøvet noget lignende
mvh Jørn
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 25
jun 2007
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 415
starter