289 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "starter"
Starter
Kan en starter godt have en nedsat effekt? dvs dreje for langsom, selvom der er nok strøm? har problemer med at starte min zzr når den er driftsvarm. nogle gange kommer den når jeg slipper start knap...
Kan en starter godt have en nedsat effekt? dvs dreje for langsom, selvom der er nok strøm? har problemer med at starte min zzr når den er driftsvarm. nogle gange kommer den når jeg slipper start knap...
Skrevet af: Morten C - 5. apr 2015
Starter???
Hej nogen der kan fortælle min hvad side starteren sidder og gerne helt præcis hvor. MC: Suzuki gsxr 1000 K1 På forhånd tak Hvis nu der skulle være nogen der har et billed ville da da være s...
Hej nogen der kan fortælle min hvad side starteren sidder og gerne helt præcis hvor. MC: Suzuki gsxr 1000 K1 På forhånd tak Hvis nu der skulle være nogen der har et billed ville da da være s...
Skrevet af: Rasmus R - 5. aug 2013
-
#1 15. apr Er der gnist? Får den benzin nok?
-
#2 15. apr Hvis den kan trække din motor rundt med et frisk batteri, - så er det jo ikke din starter som fejler noget
-
#3 16. apr Prøv at få et par af dine naboer,til at skubbe den i gang.
-
#4 16. apr Vil du gøre ham til grin
-
#5 16. apr Havde den igang sidste uge men måtte have 2 batterier på så den kan startes. Kan det tænkes at det er en dårlig stel. Hans henrik den tørner 2-3 gange så kan kun relæet klikke også med et bil bat.
-
#6 16. apr https://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/guider/21398-stator___ensretter___udmaaling___fejlfinding
Prøv at frakoble stikket til din ensretter, og prøv igen.
Ellers må du i gang med udmåling
-
#7 16. apr Hej da jeg havde den igang sidste uge målte jeg 12.8 uden forbrug , da jeg tændte lyset blev det 15,4 volt ved 3500rpm .Hvad er det jeg skal måle. På ensretteren. Ja undskyld at jeg spørger har ikke så meget forstand på det. Hvad mistænker du da. Jeg fulgte iøvrigt din vejledning sidste gang ,der var ensretteren røget en tur
-
#8 16. apr Bare for at udelukke en kortslutning i diode
Hvis du holder den op på 5000 omdr. - bliver den så ved at stige i volt, for så er din spændingsregulator defekt. den skulle også gerne kunne holde mere end 12.8 v i tomgang.
Prøv om den kan starte uden tilkoblet ensretter og se hvordan den opfører sig, den kunne jo være den kunne starte
Kan den starte nu, så følger du min anvisning.
-
#9 16. apr Ok det prøver jeg, men det bliver nok først i morgen for har sku det ondeste hold i nakken.
Tak skal nok melde tilbage når det er prøvet.
-
#10 16. apr Jeg tænkte hvis dyret kan skubbes igang,kan man vel udelukke tænding og brændstof problemer. Man kan jo gøre det i ly af mørket!
-
#11 16. apr Ja måske og med lyset slukket??. Men den har været startet i sidste uge. Om det er tænding må jeg lige prøve imorgen, lige som hans henrik skrev
starter {{forumTopicSubject}}
Hej har en Honda cbr. 1100, 97 . Den vil ikke starte , den hoster og går tør for bat. lyder det til, har prøvet et andet bat. også fra bilen det er det samme. hvad fejler min maskine er det kullene i min starter der er gået en tur. Eller hvad . Og hvem kan lave sådan noget.
På forhånd tak