{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Ole T
Ole T
Tilmeldt:
30. jul 2014
Emner: 1 Svar: 8

starter {{forumTopicSubject}}

Hej har en Honda cbr. 1100, 97 . Den vil ikke starte , den hoster og går tør for bat. lyder det til, har prøvet et andet bat. også fra bilen det er det samme. hvad fejler min maskine er det kullene i min starter der er gået en tur. Eller hvad . Og hvem kan lave sådan noget.
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  starter
  • #1   15. apr 2018 Er der gnist? Får den benzin nok?

  • ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #3   16. apr 2018 Prøv at få et par af dine naboer,til at skubbe den i gang.

  • Ole T
    Ole T Tilmeldt:
    jul 2014

    Emner: 1 Svar: 8
    #5   16. apr 2018 Havde den igang sidste uge men måtte have 2 batterier på så den kan startes. Kan det tænkes at det er en dårlig stel. Hans henrik den tørner 2-3 gange så kan kun relæet klikke også med et bil bat.

  • Ole T
    Ole T Tilmeldt:
    jul 2014

    Emner: 1 Svar: 8
    #7   16. apr 2018 Hej da jeg havde den igang sidste uge målte jeg 12.8 uden forbrug , da jeg tændte lyset blev det 15,4 volt ved 3500rpm .Hvad er det jeg skal måle. På ensretteren. Ja undskyld at jeg spørger har ikke så meget forstand på det. Hvad mistænker du da. Jeg fulgte iøvrigt din vejledning sidste gang ,der var ensretteren røget en tur

  • Ole T
    Ole T Tilmeldt:
    jul 2014

    Emner: 1 Svar: 8
    #9   16. apr 2018 Ok det prøver jeg, men det bliver nok først i morgen for har sku det ondeste hold i nakken.
    Tak skal nok melde tilbage når det er prøvet.


  • ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #10   16. apr 2018 Jeg tænkte hvis dyret kan skubbes igang,kan man vel udelukke tænding og brændstof problemer. Man kan jo gøre det i ly af mørket!

  • Ole T
    Ole T Tilmeldt:
    jul 2014

    Emner: 1 Svar: 8
    #11   16. apr 2018 Ja måske og med lyset slukket??. Men den har været startet i sidste uge. Om det er tænding må jeg lige prøve imorgen, lige som hans henrik skrev

  • Ole T
    Ole T Tilmeldt:
    jul 2014

    Emner: 1 Svar: 8
    #12   21. apr 2018 Ja så er der nyt, tror ensretteren er røget sig en tur der er gennemgang begge veje. Målte også på statoren og den kunne 60v 4000 rpm. men et stykke tid senere kunne den kun 30 v ved 4000 rpm . men ingen over gang mellem faserne på statoren. Hvad er der så galt er der nogle der kan sige mig det. og den starter med ensretteren koblet til eller ikke det er den lige glad med.

  • Ole T
    Ole T Tilmeldt:
    jul 2014

    Emner: 1 Svar: 8
    #14   23. apr 2018 Ok tak. Men kan starter ikke også være lidt træt i det. For omså ensretter er sat i så startede den 10 gange i træk . Og nr11 så var den gal igen

  • Ole T
    Ole T Tilmeldt:
    jul 2014

    Emner: 1 Svar: 8
    #16   23. apr 2018 ha ha det ved jeg sku ikke . ha ha så giver du et skub når nu jeg ikke kan starte når jeg skal hjem. Det lyder sku pænt af dig, turen op til dig er sku længer end jeg når at køre på en sæson. Og der er stadig salt på vejene. Er du mc mekaniker eller er du autodidakt. og tak for at du vil hjælpe, jeg tager dig måske på ordet.

Kommentér på:
starter

Annonce