2.372 visninger
|
Oprettet:
Problemer med gsxr bremsemaster, 2004 og frem.. {{forumTopicSubject}}
Iflg mcn og magacin, skal alle gsxr fra 04 og frem, forbi Suzuki værksted og ha tjekket for dette..
Nogen der har hørt noget??
Kan umiddelbart ikke finde noget på importørens side..
Link til magacin kan desværre ikke vises men findes på deres side..
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2013/October/oct1813-massive-suzuki-gsx-r-recall/
aug 2007
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 136
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
feb 2005
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 513
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
Vil gerne kunne nå at køre den hjem inden frosten kommer
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
Og kan love for det ikke var en fornøjelsestur hjem,,, shit det er koldt nu
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 108
hilsen michael p.
Problemer med gsxr bremsemaster, 2004 og frem..