{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.479 visninger | Oprettet:

Lidt smør til øret {{forumTopicSubject}}

Godavs.ja indlæget ligger måske lidt i perforien af vores gruppe men alligevel.Ja min Honda har ikke været rørt i næsten to måneder ,og så tænkte jeg at det var tid til lidt tid alene efter alt det dejlige julehygge og nu alt forberedelserne til nytårs fest.Så jeg gik ud og så på dyret der nu har stået ude i den kolde og utætte carport, så længe i stedet for sin vante plads i værkstedet. Men i med nøglen fuld chokker og så tryk på knappen ,Der var masser af strøm på den lille vedligeholdelsesfrie batteri, starteren tørnede og den startede på en cylindre næsten med det samme ,lidt gas og et øjeblik efter kom cylindre to med ,vente lidt og så halv chokker , og så ind efter tøjet ,striktrøje og lange undere og halskrave efterfuldt af mit goretex sæt og et par nypudsede støvler ,hjelm og hansker. Og så ud til dyret igen ,og så er det da at man bliver total glad ,for hold da kæft sådan en Honda lyder altså bare godt som den står den ikke hel varm og ikke kold med slukket chokker og ligesom i forventning og ligesom indbydende og lidt sexet måske,det er næsten som har den savnet at blive kørt,ja jeg kan da mærke at have det lidt som når man ser sin gamle kæreste nede i NETTO bortset fra at her har du hende i skøn forening med dig selv ,og så stille og roligt ud af byen,og efter et par gode sving et lige stykke og godt med gas,derefter nogle ok sving og så 10km ligeud vej ,og det er så fedt , men så er det jo at det bliver lidt svært at holde varmen ,og ja det trækker jo ind under hjælmen som en issyl der lidt til venstre,hvor halsdimsen har et lille hul,og lidt senere bemærkes der at lynlåsen i den gamle gortex dragt er pisse utæt , som at blive ramt af flyvende glas , og hold da kæft min venstre støvle er godt nodt nok utæt,så holdt silikone rep. en åbenbart ikke længere, men det er da også lige meget for jeg har da for længst opgivet at mærke mine fingre (hvis de da er der indnu ) for de billige hansker fra en bod på stumpemarked i Herning for mange år siden er vist nærmest blevet det som vores Aircon i biler aldrig er .Nemlig hurtig kulde i rigelige mængder.efter en lille halv time i kåd forårs stemning vendes så næsen mod hjemmet der for øvrigt mærkes så uendeligt langt væk som Julegratialet en januar morgen. (næsen kan for øvrig ikke mærkes mere ). og så går det hjem ad ,med stor lyst til at bare vride øret på Hondaen ,eller en længere udregning på hvor meget kulde min småfede krop kan tage før der fryser løsdelle af den .når jeg så hjem igen med den fedeste fornæmelse af god tur ..og så er det altså at det slår mig . Sådan en Honda har bare en fed lyd . Så godt nytår til jer alle. V.H.Spibatten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt smør til øret
  • #1   30. dec 2013 Lyder som en totalt fed oplevelse.. Min Honda ville slet ikke starte i dag, til trods for den står i mit skur, som ellers er tæt og relativt ok isoleret. Den startede fint for to uger siden, men idag ville den ikke. Dog kørte starteren rundt, så jeg krydser fingrer for at batteriet bare er gået lidt i hi her til vinter.

    Godt nytår allesammen smiley


  • #2   30. dec 2013 Hej Frederik P Ja du burde da hidse din Honda op for det er jo fedddd,at køre sig en tur,og tak godt nytår til dig også

  • #3   31. dec 2013 Jeg skal skam køre på min lille Honda CBF 125 her til aften, for at komme ud til den kammerat jeg skal springe det nye år ind sammen med ! smiley
    - Rolig nu, jeg køre ikke hjem igen før engang til næste år ! smiley


  • #4   31. dec 2013 Spibatten
    Tak for fed læsning!
    Fik mig da lige til at smutte i bryggerset og lige kigge lidt til min "kæreste"
    Glæder mig zateme til at vride hende rundt og tage hende for groft ude i den smukke natur. smiley
    Godt nytår !


Kommentér på:
Lidt smør til øret

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce