Suzuki Intruder

Suzuki Intruder

Medlemmer: 290
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vs 700/750/800 nogen der ved hvor hårdt de skal spændes
  • #1   5. jun 2014 De bolte der holder de plader, skal de værefastspændte eller ????

profilbillede
  • #2   5. jun 2014 Det skal spændes til, og det er faktisk en god ide at give dem en gang "LockTite" i grevinderne:-). Der er også låseskiver under!

• #3   5. jun 2014 Aha, det glemte jeg da lige at spørge om, det med locktite, men jeg tænkte det, det med låseskiver, er du sikker på det? ???, det er nærmest to plader ovenpå hinanden, hvoraf den ene skulle fungere som låseskive, som jeg har forstået det, og den anden skulle forhindre at den tandring (eller hvad den nu hedder) ikke kan hoppe ud af de chokkoblinger, så jeg undrede mig lidt om de skulle side superfast (så kan den tandring vel ikke bevæge sig, som vel er formålet med chokkoblinger) ????

• #4   5. jun 2014 Kan heller ikke se de låseringe på tegning? ??? Er du sikker på det ikke er de plader der holder (aldså de øverste) ???

profilbillede
  • #5   5. jun 2014 Jeg spørg fordi jeg har fået de her fælge og der mangler de, så nye er bestilt,,,,,, endte iøvrigt med at købe michelin commander 2 dæk (som skulle holde til 40.000 km uden at gå på kompromi med regn o.s.v) ser fede ud! !!!

profilbillede
  • #6   5. jun 2014 Et mere af forhjul, håber sku ikke der skal låseringe på også, dem har jeg nemlig ikke fået bestilt

profilbillede
  • #7   7. jun 2014 Lige en update, jeg fandt svaret i denne manual, som jeg faktisk vil anbefale frem for Claymer og haynes, men de er jo selvfølgelig gode at ha

http://www.mediafire.com/view/5ha60s9skksxurx/VS700_VS750_VS800_1986-2008_99500-38063-03E.pdf

så svaret er mellem 8-12nm med locktite (så du havde ret med det knud)
    Det står så tilgengæld ikke noget om i Claymer eller haynes (kan ihvertfald ikke finde det)

I min verden er manual no.1
    Ovenstående link
    Nr.2
    Claymer
    nr.3
    Haynes

Sålænge vi snakker vs intruder 700/750/800
    Andre har sikkert andre bud men det er bare min mening, tak for hjælpen knud.

God weekend

Kommentér på:
vs 700/750/800 nogen der ved hvor hårdt de skal spændes

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce