1.118 visninger
|
Oprettet:
gsxr 400 {{forumTopicSubject}}
HJÆLP er der ikke nogle der ligger inde med en karburator til en gsxr 400 gk 76, eller bare et stråle rør, mit det ene er bøjet, og venter stadigvæk på et nyt, har ventet i 3 uger nu og det er ikke en gang blevet sent fra japan endnu.... et jeg kan købe eller bare låne til det andet kommer.
hilsen Søren
25219895
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 99
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 51 Svar: 410
for kan bare ikke fine nogen.
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 374
erik
du finder bare nogle du kan li til en anden mc, og så er det igang med en svejser...
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 51 Svar: 410
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 99
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 374
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 99
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 374
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 99
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 374
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 99
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 374
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 99
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 374
søren 25219895
jan 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 99
gsxr 400