{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

"Hvem er jeg?" {{forumTopicSubject}}

I punktform eller i ren tekst? Fuldstændigt lige meget =)

Navn: Bjarke Røschmann

Job: Handelsskolestuderende på tredje og sidste år. Jeg skal læse markedsføringsøkonomi med speciale i Multimedie og Reklame til september. Derudover er jeg bartender på en lille cocktailbar og café her i byen.

Fritid: Motorcyklen, de nære kammerater, familien selvfølgelig, photoshop, potografi, og lidt sport når der bliver tid.

Kernekompetence: Hovedsagligt har jeg leget med modificering af motorcykler og biler i photoshop. Derudover øver jeg mig lidt på vektorgrafik (Hold da kæft det er svært) og lidt reklame arbejde.

Tid: Jeg har on-and-off brugt Photoshop i små tre år, men først for alvor for et års tid siden.

Andet: Jeg hjælper gerne andre med photshop. Om det er fra bunden, eller om det er en enkelt ting der driller, så er jeg dér.
Jeg bruger en del tid på mine projekter for at få det bedste resultat ud af min tid, og derfor går der ofte lidt tid mellem de forskellige offentliggørelser af chops og postings.

Hvad med I andre? Hvad laver I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Hvem er jeg?"
  • #1   17. maj 2007 Ups.. den del kom så i den anden post hehe smiley

    "copy pasted" -->

    "Jeg har arbejdet med størstedelen af adobe's programmer, så vil sige at jeg kan "basics" i størstedelen af dem smiley Er igang med mediegrafikeren men har ingen praktikplads (4 af 40 elever fik én! xD lort..!)
    Jeg prøver håbløst stadig at lave "småjobs" for at lave et portefølje smiley
    Er pt. fuldtidslønnet som post, ellers går tiden med en del cruisin' på min MC med eller uden gamle venner fra Bornholm eller leg med computer..!
    Vil se om jeg kan samle nogle ting i et fotoalbum.. :-)"


  • #2   17. maj 2007 Navn: Frank Larsen

    Job: Manager på café Boomtown, som er en netcafé ejet af TDC. Der er 4 caféer i DK og jeg har så den største af dem - den i Kbh. www.boomtown.net

    Fritid: Motorcyklen, datteren på snart 6år, familien, vennerne og lidt sport ( styrketræning )


    Kernekompetence: Arbejder kun med photoshop og prøver hele tiden at blive bedre og bedre. Laver alt fra billedemanipulation til flyers, posters m.m.


    Tid: Har nok arbejdet med PS i et års tid...+/- nogle mdr. Har været på det grundlæggende kursus for PS - så man også har det stående på papiret ;o)

    msn: Frank.larsen@sol.dk


  • #5   30. jun 2008 René - 21 år

    Studere til Grafisk Designteknolog og skal derefter studere Industrielt Design på AAU.

    Har arbejdet med Photoshop siden jeg var 16 år. I dag er mit programkendskab en hel del bredere og omfatter nu også Adobe Illustrator, Flash, Indesign, Dreamweaver og mange flere...

    Har lige startet egen grafisk virksomhed, hvor jeg laver lidt små jobs ved siden af studiet smiley

    Og så er jeg besat af motorcykler smiley



Kommentér på:
"Hvem er jeg?"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce