{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.700 visninger | Oprettet:

Hvem er Hvem ? {{forumTopicSubject}}

Så fik vi oprette denne gruppe, i håb om lidt flere køreture sammen. Vi håber ikke vi kan samle 10-20 stykker, men hvis man er 4-5 stykker som er ude at køre, så er det noget dejligere at køre på geden :).

Nu ligger vi alle i en omkreds af 10-20 min til et centralt sted.

Hedder Søren Lauridsen, er 22 år. Fik mit kørekort for 1 måned siden, og har næsten kørt konstant siden smiley - Jeg har en Kawasaki ZZR, som jeg er glad for, men uden tvivl, skal jeg da snart prøve noget andet også :).

Kommer fra Nørre Nebel, og er ved at uddanne mig til Salgsekspedient indenfor salg af Møbler.

Er altid klar på en tur, og har stadig mit første store træf til gode, håber den snart kommer.

Add mig gerne på msn: Lauridsen@wolla.dk - Mobilnummer: 31177502

// Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er Hvem ?
  • #1   13. aug 2007 Tak for indlægget, Søren :o)

    Jeg er Tinnie, og bor i Kvong sammen med Lars. Fik kørekort lige inden Søren, hos samme kørelærer i Outrup (kan klart anbefales)..

    Kører på en CB650 fra '83, når altså den kan køre.. Ellers den lille CB400 også fra '83.

    Vi tager til træf næsten hver weekend i sommerperioden og er næsten altid frik på en køretur.

    / Tinnie


  • #2   13. aug 2007 Kan ikke forstå du kan holde Lars ud, HAHA !!!

    Han lærte mig op som flaske dreng i tidernes morgen, og lærte mig sågar at trykke på RABAT knappen når han kom med en kasse øl op til kassen, eller noget helt andet. En kasse øl, kunne også godt gå under en pose øl med 10 flasker, hvis i forstår den.

    Håber ikke Købmanden læser med :DDD


  • #3   13. aug 2007 Navn: Carsten "Manny" Nørgaard
    Alder: 25
    MC: Suzuki SV650
    Bopæl: Horne
    Stilling: Elektriker, samt indehaver af Delta International
    Har haft kortet siden jeg fyldte 18 og har kørt alt fra Jawa over Bmw til Suzuki Gs, Gsxr og nu min SV.
    -Nyder friheden og stemningen ved at køre mc både alene og med andre.
    kører gerne med vestjysk sms-kæde og øj-øj mc. Ser frem til nogle ture med "Bøhlandet"


  • #4   13. aug 2007 Navn: Lars Rindom
    Alder: 25
    MC: Kawasaki ZX-6R 636 - 2004
    Bopæl: Tarm
    Stilling: Køre servicevogn ved superdæk Skjern!


  • #5   14. aug 2007 Navn : Lars Sørensen

    Alder : 26 ( dog kun 7 dage endnu )

    MC : Kawasaki ZX9r årgang 97
    Tidligere cykler :GN250, GS550, Gsx1100ex.

    Bobæl : ved Kvong sammen med Tinnie

    Stilling : Driftsleder på en grise farm

    Hobby : Træf

    PS. Vi tager til træf i Odense nu her på fredag ca kl 15.30, nogen der vil med ??????



  • #6   14. aug 2007 Johnni Jensen

    Kører på et mini SVin

    Kommer fra Skjern

    Tumler rundt på en skole i Esbjerg i et forsøg på at blive ingeniør.



    Mosten Raceday : Hvor mange af jer skal afsted? Vi kunne evt. følges derover.


  • Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #7   14. aug 2007 Dorthe Jensen.

    Køre Honda cx 500(drømmer om en dragstar).
    Bor I Esbjerg.
    Ha haft kort siden 1994 men ikke kørt så meget, faktisk først rigtige nu jeg er kommet igang.

    Stilling:Smed, nu arbejdsplads fra mandag, glæder mig til at prøve noget andet.

    Jeg har 2 drenge og en sammenbragt sammen med min kærste,så ialt 3.

    Glæder mig til at komme ud og køre sammen med jer.


  • #8   14. aug 2007 Har i det første indlæg kommet til at skrive noget, som godt kunne misforståes. Men kan ikke rette i det, så skriver det her:

    Mente selvfølgelig ikke at vi ikke ville prøve samle 10-20 personer, vi prøver selvfølgelig at samle ALLE dem vi kan, men jeg vil også være tilfreds hvis der kun var 4-5 der lige kunne på det tidspunkt. Men selvfølgelig, jo flere jo bedre.

    Husk at brug forummet når i vil ud og køre smiley


  • #9   14. aug 2007 hej jeg har en R1 bor dog i holstebro men gerne køre langt.
    tidligere cykler:
    gsxr-400
    gsxr-600

    ses derude..


  • #10   14. aug 2007 Det var godt nok et godt stykke væk smiley

    Men lækker cykel...


  • #11   14. aug 2007 ja men hvis at vide i god tid er jeg frisk på en køretur.

  • #12   14. aug 2007 lyder fedt smiley

  • #13   14. aug 2007 Hedder Brian
    Er 22
    Fra Esbjerg
    Har haft en Suzuki gs500e som jeg kørte på 1½ års tid som jeg derefter holdte en lille pause på ca 1 år hvor jeg så måtte have cykel igen..
    Nu har jeg så en Suzuki Sv650 fra 2005

    Arbejder hos Danish Crown


  • johnny w
    johnny w Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 2 MC-er: 1 Svar: 18
    #14   14. aug 2007 Johnny Wettergren
    Er 51 og fra Varde
    Havde en Suzuki GS 500E i 2år fin maskine.
    Nu en Suzuki 650 fra 05. Har arbejde på Vestfrost ,fik sparket efter 31 år .Hvad siger i ? nu på L&P Spring i Tistrup.


  • #15   14. aug 2007 Dennis Holdt
    Ford mekaniker hos Varde Biler
    Er fra Horne. Er ved at flytte til Esbjerg.
    Tog kort sammen med Tinnie.

    Så ja. Har altid pissetravlt med 100 ting, men er da frisk på en køretur. Har allerede kørt 5000 km. på min CBR. Fik kortet for 1½ måned siden tror jeg det var.

    Johnny-->
    Kender en der arbejder hos LP springs. Mads? Kender du ham?


  • #16   15. aug 2007 Casper Hansen
    Tistrup
    køre suzuki gsx750f
    og så er jeg bager
    jeg køre alt det vejret tillader somregel med kæresten bagpå...
    Håber da kø få nogle gode ture med jer alle...


    Mvh Casper


  • #17   18. aug 2007 Allan Roldsgaard 23år fra Videbæk, jeg er Karrosserismed ved peugeot og køre en Suzuki GSX-R 600 Srad...

    Jeg har haft kortet siden jeg var 18 men købte min gixxer sidste år da jeg endelig havde råd...


  • #18   25. aug 2007 Hej!
    Bedre sent eller aldrig...

    Marie, 23 år fra Varde. Jeg arbejder i bank, så efter en lang dag på kontoret er det rart at komme ud og suse. Tog kortet sidste år og har købt en Suzuki Intruder 750.

    Jeg er ikke så god til at komme på nettet hver dag, så smid en sms istedet: 23 22 85 55


Kommentér på:
Hvem er Hvem ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce