{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Lyd.... {{forumTopicSubject}}

Hey..

Min 2200km "gamle" gsxr 750 k7, får sån en skraller-lyd fra motoren når den blir varm.. Når den r kold er der igen ting, der kan man kun lige ane indsprøjtningsdyserne.. men når den så blir 70grader ca, kommer der en mere mærkant lyd fra motoren.. går godt nok væk når den får lidt gas.. D skal lige sige d kun er i tomgang jeg har lagt mærke t d.....

Nogen der har hørt d?? lagt mærke t d..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyd....
  • #1   30. maj 2007 Defekt knastkæde/knastkædestrammer? Hør da lige din forhandler om det!

    Line: Det får du vel på garantien?


  • #2   31. maj 2007 prøv lige at efterspænde din manifol. eller.. du ved der hvor dine udstødnings rør går ind i motoreren. min har lige lavet den lyd og der var det en af dem.. og det skete lige et par gange i træk med 3 forskellige. min har ståer stille i et års tid og blev ikke efterspændt da jeg købte den. og den har fået noet gas jo..
    inden du begynder at tjekke knast kæde osv.


  • #3   31. maj 2007 -jaykay-
    Hey, okay jamen jeg kan da lige prøve at se tiden an, der r jo 2 års garanti, såå:D
    Men d kunne godt lyde som en knastkæde strammer, d kan være strammeren har en lille defekt.. men synes også kun d r nogen gange jeg kan hører d.. men nu må vi se.. takker


  • #4   31. maj 2007 Mads:
    Brug en skruetrækker og lyt til motoren omkring de steder du har mistanke til. Det er rigtigt godt trick til at lokalisere motorstøj og mislyde med.

    Mvh
    thomas E


  • #5   1. jun 2007 Thomas.
    Jaa kender jeg godt.. R mekker til daglig, og vi har også sån et doktor-lytteapparat..:-D Men d var bare mere for om d var normalt eller...:-)


Kommentér på:
Lyd....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce