Kawasaki zzr 600

Kawasaki zzr 600

Medlemmer: 38
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
995 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Er da stadig liv i jer :)? Er da stadig liv i jer :)?

Hey kære ZZR ejere.

Hvaså, er der stadig liv i jer. Har i gravet jer ned, fordi det er så dårligt vejr?

Hvad får i tiden til at gå med?

Jeg skruer og pudser lidt på MC'en, mens jeg enter på det bliver dejligt vejr igen.

Hvordan er vejret ved jer?

Omkring Varde/Esbjerg regner det pt, men der er da tider, hvor man kan komme ud og lufte MC'en. Der er ikke oversvømmelser ligesom på djævleøen smiley (sorry)

NYT?!?!?!?

Jeg har lige bestilt nogle Rombo potter til min ZZR'er. Jeg var i Esbjerg og høre dem, ved Simon som også er herinde. Tak for det Simon, det lyder kanon godt, og prisen er billig. Nogle siger ulden i dem går hurtigt i stykker, men med dem jeg har snakket med, så fungere det helt udemærket. Så nu venter jeg bare på de kommer hjem smiley

FORSAT GOD DAG TIL JER.

// Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 3.000 kr.
  • Samle IKEA seng 490 kr.
  • Rengøring af 80 kvadratmeter lejlighed 700 kr.
  • Ophængning ad hylder og gelænder 1.720 kr.
  • PGO Hot 50 vil ikke starte 800 kr.
  • Montering opvaskemaskine 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er da stadig liv i jer :)?
  • #1   7. jul 2007 Vist 16 gange, men ingen svar :S

Siger vist sig selv smiley

• #2   7. jul 2007 Ok... lige en hurtig...
    Har været ude at køre idag... Ved Skanderborg, Stilling, Odder... Skovby... Ikke i nævnt rækkefølge.. men tæt på.. det var ok vejr.. men gik da et par dryp..
    Tror folket har gravet sig ned.. pga. vejret.. ellers er de til diverse festivaller... (fedt vejr... ) men ok.. Håber snart på bedre vejr og ferie.. så kværnen kan luftes seriøst igen... Hygge...
    Hilsen Susan

• #3   7. jul 2007 Har du fundet de mål? Ellers kan jeg tage dem.

De popnitter, hvordan bliver de sat på, og går de ind i udstødningen og laver hul ?

• #4   7. jul 2007 Okay. hmm , dvs hvis du piller et mærker af potterne, og de sat fast med de popnitter, så bliver der 2 huller ind :D?

• #5   8. jul 2007 Hejsa

Jeg har lige fejret min 30 års fødselsdag igår, hvor vi var 33 stk. Så jeg er sgu lidt træt idag smiley
    Det var en kanon fest og der blev da godt nok drukket... Ikke Susan, hvordan har hovedet det i dag smiley HiHi

Jeg får ikke kørt noget for tiden, for jeg har haft så meget for, men nu hvor festen er overstået, så håber jeg på bedre vejr, så jeg kan få luftet cyklen igen... Har savnet det helt vildt...

/ Trine

• #6   9. jul 2007 Hey

Det lyder da fornuftigt freddy. Line, er det din datter, eller? Har også lige været i Hein Gericke, købte lædertøj til mig og kæresten. Billigt og kvalitet, så det skønt. De er gode til at servicere synes jeg.

• #7   10. jul 2007 ØØØHHHH,.... TRINE
    Hva´ mener du..????? Er da helt klar.. men ok.. nu har vi også tirsdag og jeg har fået udsovet de sidste par dage... men der var da heldigvis ingen tømmermænd.. HELT UTROLIGT NOK... ÅRRGGG, man var vissen... HIHI.. Fed fest....

• #8   11. jul 2007 Hey Thomas,
    den er sgu da fin..HIHI. Er lidt glad for, at du ikke fik stjålet dele fra min, til dit projekt.... Ville da være lidt ked af, at ha´ min kørende rundt på den.... FED..... Glæder mig til at se fremskridt... (-:
    God kamp
    Ps.: Altid noget, at den er klar til kørsel. Den så jo da lidt skidt ud, tidligere på året...

Kommentér på:
Er da stadig liv i jer :)?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce