{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dilemma...
  • #1   14. jul 2007 Ja suzukien var også mit første valg, men den er også lidt dyrere end kawaen... Har bare gået et par år og drømt om en af de maskiner, og nu hvor man endlig er ved at tage kortet, er det svært ikke at stile efter den kværn man godt kunne tæne sig:)
    Tak for tilbage medlingen.

• #2   14. jul 2007 Hvem er dil- emma ?? Er hun lækker ?? :-D... DET GAS...

• #3   14. jul 2007 ville aldrig vælge noget der står skruezuki på smiley ej pis ...
    synes du skal prøve begge cykler i sidste ende er der jo dig der skal køre på den .. se efter om de ser velholdt ud har overholdt service mm.
    fede cykler begge 2 har du udover det tjekket hvad du kan forsikre de 2 cykler for ???
    der kunne jo også være noget der at undersøge
    held og lykke med projektet smiley

• #4   14. jul 2007 Suzuki plejer nu at være dyerer i reservedel end de andre japanere.....

Prøv dem begge og vælg derefter.
    Jeg ville helt klart hoppe på Kawa'en. Den tiltaler mig mest, og har også en bedre kvalitet/finish.

• #5   15. jul 2007 Jeg vil også sige prøv dem. Det er ærgerligt ikke at gøre det før og kunne have fået noget bedre.
    Men tror du ikke du skal starte lidt mindre?

• #6   15. jul 2007 Hvis nogen har et godt forsikrings selskab de kan anbefale til førstegangs køber må de meget gerne dele det med mig især hvis de har fået forsikret en af de mc´er... Har ringet lidt rundt og set på nettet, men synes det er en jungl uden lige.

• #7   15. jul 2007 Suzuki har en samarbejdsaftale med GF, men det er kun kasko.
    Ellers vil en kasko nok blive svær at finde til en rimelig penge. Bedste råd er, at gribe fat i De Gule Sider, og tage dem fra en ende af.

• #8   15. jul 2007 som jesper siger ring rundt, meget forskelige priser fra person til person
    har selv TOP DK da jeg for 25% rabat da jeg arbejder i COOP HR men alle kan få 20% hvis de melder sig ind i MCTC de er ret billige også for unge menesker smiley

Kommentér på:
dilemma...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce