Trackdays

Trackdays

Medlemmer: 259
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
665 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Forsikring banejern Forsikring banejern

Jeg tænkte på hvordan i har forsikret jeres banejern derhjemme? Har i en ekstre forsikring eller er det jeres indbo der dækker den? Eller har i slet ikke forsikret den?

Grunden til jeg spørger er, at jeg skulle lave en ekstre forsikring, der dækker min garage, hvad har i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring banejern
  • #1   22. jul 2007 min er med under indbo og det bør den i mit tilfælde også være da min holder i stuen smiley .

• #2   22. jul 2007 Man får heller ikke pænere møbel, men jeg har en lidt stor hund, som uden tvivl sagtens kunne komme til at vælte den q: ) så det går nok ikke.

• #3   22. jul 2007 nej ok . så ville man jo være nødt til at skyde hunden bagefter og der sviner så forfærdeligt smiley .

• #4   22. jul 2007 Det kunne du self ha ret i : )

• #5   23. jul 2007 Chris, er du sikker på, at din indboforsikring dækker, så er du ihvertfald usædvanlig begunstiget... Udgangspunktet er, at et "motorkøretøj" - uanset registreringsforholdet - kun kan forsikres via en motorkøretøjsforsikring, også selv om du bruger den som spisebord i stuen ;o). Dvs at en uregistreret racer ikke kan forsikres, så enkelt er det desværre... Forsøg bare at ringe til diverse forsikringsselskaber........

• #6   24. jul 2007 Jeg var på besøg ved tryk forsikring i dag da jeg har en tagskade de skal dække og efter at have set denne tråd spurgte jeg om min baneracer var dækket af en forsikring, nej det er den ikke smiley

Jeg kan så tegne er særforsikring som tryk laver gennem et andet selskab, prisen var han ikke sikker på og vil derfor vende tilbage med et svar.

Efter hvad han sagde ved tryk kan jeg lave en forsikring der dækker min racer her hjemme og kan give lidt mere så den også dækker ude på banerne, self. kun mod tyveri og den er uden selvrisiko.

Prisen kunne han jo ikke helt sige noget om men mente dog ikke at den skulle blive meget mere end 500kr om året, så nu er jeg spændt på at høre fra ham igen om det er noget der holder vand eller om det bare er en død kat han har smidt over skrivebordet !!!!

• #7   24. jul 2007 Så har jeg hørt fra Tryk forsikring, de kan godt lave sådan en forsikring der dækker min racer men kun på hjemme adressen mod tyveri, brand og vandskade.
    Prisen er 532kr om året.

Ikke fordi det er helt vildt, men de forstår sgu at tjene penge på alt smiley

• #8   24. jul 2007 Er det så hvis den står i huset eller i en garage??

• #9   24. jul 2007 Altså for mit vedkommen er den dækket bare den stå på min adresse,

Hvis man bor i lejlighed, kan jeg forstille mig at man blot skal oplyse hvor den bliver opbevaret.

Kommentér på:
Forsikring banejern

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce