{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Mads S
Mads S
Tilmeldt:
14. aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

lidt spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej alle

nu har jeg besluttet at jeg vil tage kortet til MC
jeg er dog ude i lidt god tid...bliver først 21 i juni 2008
men er da allerrede begyndt at undersøge markedet

har lige et par spørgsmål:
Hvor meget har i givet for jeres mc-kort?

Hvilken mc vil være en god begyndercykel til det store kort

vil det betyde noget at jeg er 190 høj - "passer" jeg til alle cykler

det var vidst alt for nu
MVH Wald15


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt spørgsmål
  • #1   15. aug 2007 Jeg vil mene du passer på alle cykler, det er mere os med de korte ben der har problem med visse store cykler
    mvh Michael


  • #2   15. aug 2007 Jeg gav 8500 kr for kortet.

    Jeg ville da sige at en 500 ccm eller 600 ccm ville være en god klasse at starte i, og modellen er jo alt efter om man er til chopper, naked eller racer......


  • #3   15. aug 2007 7500 mener jeg jeg gav, prisen faldt lidt fordi jeg havde taget til bil inden for 3 måneder og derfor ku spare lidt køretimer - hvis jeg da ku styre cyklen...

    la nu være med at gå ud og køb en 1300cc racer som start cykel - tror en 500cc er en udmærket til start... er du til kåbe og gode svingevner på en lille cykel - så prøv at se på min


  • #4   15. aug 2007 jeg har givet 8800 for kortet.. + div. som prøvegebyr og lægeerklæring, her i odense er det en meget normal pris.. men det er billigere hvis det er mindre end 2 eller 3 år siden du tog til bil..

  • Mads S
    Mads S Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   15. aug 2007 Hej

    tak for alle svarene

    ang. hvilken mc jeg vil have
    kunne jeg nok tænke mig noget i 500-700 cm3 klassen
    cyklen må godt være en god blanding af
    det bedste fra en chopper og det bedste fra en sport/racer
    det må godt være en sjov cykel dog ikke mega kraftig da jeg jo bliver en begynder med det store kort

    MVH Wald150


  • #6   15. aug 2007 En Suzuki GSF 600 Bandit er en rigtig fin cykel at starte på. Den er ikke så pokkers tung, så den er til at styre. Den er ikke ond når du vrider rullen og så er det noget nær den billigste fabriksnye cykel man kan få i den størrelse (bortset fra kinøjsercykler). Det er mange der klager over at den næsten er FOR kedelig, men så kan man jo sælge den når man har lært at køre på motorcykel og har lyst til mere power

  • #7   15. aug 2007 gav ca 9000 kr alt incl men har heller ikke pap til en sardindåse...
    kan anbefale en v-strom...........
    Men lige gyldigt hvad så skal du ud og have nogle prøve ture på nogle stykker..

    hilsen hector


  • #9   16. aug 2007 God ide at være ude i god tid! Det tager EVIGHEDER at få henholdsvis teoriprøve og køreprøve. Jeg venter stadig på min køreprøve. Venteid mellem teori og køreprøve knap 6 uger!

    -skal give 8000 kr for mit. Aalborg.
    -Vedr. begyndercykel til stort kort - aner det ikke, prøv nogle forskellige ved den kørelærer som du vælger..men vil umiddelbart sige så lette/lille som muligt.
    Pøj pøj med det.


Kommentér på:
lidt spørgsmål

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce