BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.394
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Træf, takt og tone. (KBH/Sjælland) Træf, takt og tone. (KBH/Sjælland)

Hej drenge (og piger).
Jeg er helt grøn i MC regi og vil gerne vide lidt om hvordan jeg skal gebærde mig i denne verden.
Hvem hilser på hvem og hvem hilser IKKE på hvem.
Jeg er har hørt at scootere og æggeskallerne er NOT og ellers er resten HOT?
Jeg får desværre først mit kort til OKT og kunne da godt tænke mig at lokke på et minitræf på langalinie, ller et andet godt sted. (Efterårstræf)

Nogen som kunne være interesseret i det måske?

MVH morellens og tak til jer som stemte mig ind. *S*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf, takt og tone. (KBH/Sjælland)
  • #1   26. aug 2007 Selv hilser jeg på alle.. Undtagen scooterne..

• #2   26. aug 2007 He he, vil de sige at jeg ikke er outsider på min kinøjser?
    Sejt... *GG*

• #3   26. aug 2007 Hilser på alle der går ind under motocykelkategorien. Det indebærer også de store scootere, såsom Majesty og Burgman.

• Benjamin J
    Benjamin J Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   26. aug 2007 Når i sigere scootere ? Er det så 30/45 scootere ? Eller bare 2-takter ?

• #5   26. aug 2007 Benjamin: Knallertere. En 2 takter kan i den grad også være en motorcykel, endda helt op til 750ccm...

• #6   26. aug 2007 Jeg ved ikke hvad de andre mener med scooter, i dette tilfælde tænker jeg på scootere med stor nummerplade. DVS indregistreret som MC
    30/45 scootere har jeg ikke i sinde at hilde på, da jeg jo så kan have en hånd i luften konstant.

• #7   26. aug 2007 scootere 100/250 ccm. de har stor nummer-plade. så dem hilser jeg da på..

Og så OM. man ikke hilser på oliebrændere.. 2-takter.. nå da.

• #8   26. aug 2007 For en måned siden, blev der stillet det samme spørgsmål. Her kan du læse nogle gode svar på dit spørgsmål.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=50908

• #9   26. aug 2007 Har læst den nu, fantastisk *GG* Det nu ikke nyt for mig at MCére hilser og det er sådan set heller ikke jeg mener med mit indlæg.
    Jeg gentager lige:

Hej drenge (og piger).
    Jeg er helt grøn i MC regi og vil gerne vide lidt om hvordan jeg skal gebærde mig i denne verden.
    Hvem hilser på hvem og hvem hilser IKKE på hvem.
    Jeg er har hørt at scootere og æggeskallerne er NOT og ellers er resten HOT?
    Jeg får desværre først mit kort til OKT og kunne da godt tænke mig at lokke på et minitræf på langalinie, eller et andet godt sted. (Efterårstræf)

Så det jeg spørger til er hvem hilser på hvem og er der undtagelser? Svaret er, som jeg læser det:
    De fleste hilser på alt, undtaget scootere (30/45 km/t) og så er der nogen med HD, der ik kan styre med en hånd *LOL*

Jeg tænker nu også på, er der noget andet uskrevent, hvad er god kotume osv. Hørte noget om at jeg ikke må køre forbi en MC der er punkteret feks. og er der mere?
    Bare sådan i alt almenlighed, hvad er godt at vide som helt grøn. Hvad ville du godt have vist osv.

Hvad med mit oplæg til en tur i Okt.

MVH morellens

• #10   26. aug 2007 jesper lyngby: mener du ikke der findes 2 taktere over 750 ccm eller????

• #11   27. aug 2007 Hej Stig,

Hils på alle MCére - og ikke 30-knallerter og øv (eu)-scootere..... hold ind til siden og spørg, om der er noget du kan hjælpe med, også selv om du ikke har en disse forstand :-).... vær hjælpsom....

OG sæt dig ALDRIG op på andres MC uden at få lov...

så skal det nok gå alt sammen smiley

• #12   27. aug 2007 Der var sku kød på *GG*
    Det var da et par råd som jeg kan bruge, tak for det *S*

Hvad med det træf der, er der nogen som er friske?

• #13   27. aug 2007 Romba kommer med svaret.......Husker jeg stod med min gamle cb 450 der strejkede....Selv billister med tilknytning til MC livet stoppede ind og spurgte og jeg ville have hjælp. Var overvældet da jeg stod som ny mc rist og pludselig havde forstyrret 6 mennesker. Men den hjælpsomhed bringer jeg videre i min færden på vejene.
    Om jeg så skal køre hen og fylde benzin på en halv liters cola flaske for at hjælpe den der er stoppet.
    Husk en mobil kan også gøre underværker hvis man står på en landevej og man selv er løbet tør for strøm og skal bruge hjælp.

hilsen hector

• #14   27. aug 2007 Lige en strøtanke:

Tænk hvis alle bilisterne havde det på samme måde. Hvor ville verden dog være en stor skøn hjælpsom familie smiley

Jakob

Kommentér på:
Træf, takt og tone. (KBH/Sjælland)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce